חדשות

קרן הצמיחה Greenfield Partners ריכזה 320 משרות פתוחות בחברות הפורטפוליו

קרן הצמיחה Greenfield Partners שמנהלת השקעות בהיקף מיליארד דולר, ריכזה 320 משרות פתוחות בארץ ובחו”ל ב-15 מחברות הפורטפוליו. המשרות הן במגוון רחב של תפקידים וניסיון בחברות הייטק הנמצאות בשלבי צמיחה, כולל תפקידי פיתוח, מוצר, שיווק ומכירות, ניהול עסקי, תמיכה בלקוחות ומנהלה.

בין החברות המגייסות כמה מהמובילות בתחומן בעולם, בהן Vast Data שגייסה הון לאחרונה לפי שווי של 9.1 מיליארד דולר, BigPanda, חברת Coralogix שמזהה תקלות תוכנה, Exodigo שפיתחה טכנולוגיה פורצת דרך למיפוי תת קרקע ללא צורך בביצוע חפירות, חברות הסייבר Panorays, Torq, Cynet ו-Silverfort שפיתחה פלטפורמה לניהול זהויות, Mixtiles המאפשרת למיליוני משתמשים בעולם לעצב את ביתם בעזרת כלי בינה מלאכותית מתקדמים, מפתחת שבבי הסיליקון DustPhotonics, חברת הטלקום floLIVE, חברת הפינטק Capitolis, פלטפורמת האנליטיקה העסקית Planck וחברת EquityBee, שמספקת לעובדי סטארטאפים מימון למימוש האופציות.

ניר גולדשטיין, שותף בגרינפילד פרטנרס: “אנחנו שמים דגש על עבודה עמוקה עם חברות שאנו יוצאים איתן לדרך משותפת, כדי להביא את החברות לשלב צמיחה אמיתי, עם מיקוד בשוק האמריקאי. הסיוע בגיוס כח אדם מצטרף לפוקוס שאנחנו נותנים על Go-to-market ו-KPIs פיננסים ועוזרים לחברות לבנות את המערכים הפנימיים בצורה יעילה וסקיילבילית. על מנת שהחברות יוכלו לבנות עסקים גדולים, יעילים ומשגשגים.”

פרוט המשרות הפתוחות על פי החברות והגשת מועמדות מופיעים באתר גרינפילד פרטנרס. עם אפשרות למיון המשרות לפי מיקום גיאוגרפי, סוג התפקיד, המגזר בו פועלת החברה, גודל החברה, אפשרות לבצע חיפוש חופשי לפי מילות מפתח, ואף לייצר התראות למייל על משרות חדשות העולות למאגר לפי סוגי משרה. 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן