חדשותישראל

קהילת “יזמיות” יחד עם AWS משיקה תכנית AI עבור נשים יזמיות

בתכנית החדשה, מומחי מחשוב הענן של אמזון ווב סרוויס AWS ילמדו וילוו יזמיות ישראליות מייסדות, המחזור הראשון יפתח בסוף חודש נובמבר

הגשת המועמדות לתכנית פתוחה עד אמצע אוקטובר.

קהילת “יזמיות”, הקהילה הראשונה והמובילה עבור נשים ישראליות יוזמות בתחומי הטכנולוגיה, יחד עם AWS) Amazon Web Services), מכריזה על תכנית ייחודית המיועדת לנשים יזמיות. תכנית ה-AI הראשונה מסוגה, “AIm High”, נועדה עבור נשים מייסדות, שרוצות לקחת את המיזם שלהן לשלב הבא באמצעות הטמעת טכנולוגיות ML/AI (בינה מלאכותית ולמידת מכונה) פורצות דרך במוצרים שלהן. 

במסגרת התכנית יזכו מספר יזמיות ללמוד במשך עשרה שבועות ישירות מהמומחים של אמזון ווב סרוויס AWS, בעלת השירותים המתקדמים בענן, ולעבוד עמם על פיתוח מוצריהן. בנוסף, יתקיימו במסגרת התכנית מפגשים נוספים בהן ילמדו היזמיות על אודות גיוס כספים, גיוס כוח אדם, Go to market ועוד.

התכנית מיועדת למיזמים טכנולוגיים בשלב Early-Stage עם MVP עובד. בכל מיזם חייבת לכהן מייסדת אחת לפחות, בין אם נושאת בתפקיד טכנולוגי ובין אם לאו. על כל מיזם שיתקבל לתכנית לעסוק בפיתוח מוצר שמשתמש בטכנולוגיית AI / ML ו/או מעוניין להטמיע טכנולוגיות אלה בליבת המוצר. הגשת המועמדות לתכנית, שתחל ב-22 בנובמבר, תסתיים באמצע אוקטובר.

את התכנית מנהלת מטעם יזמיות נטלי וידל, שותפה מנהלת בקהילת יזמיות, שרואה בתוכנית צעד משמעותי נוסף בקידום היזמות הנשית הטכנולוגית בישראל.

מקימת קהילת “יזמיות” ומנהלת התכנית הישראלית של Techstars, הילה אוביל ברנר מסרה: “התכנית המיוחדת שבנינו מביאה את טובי המומחים של אמזון ווב סרוויס AWS להמשיך ולעבוד עם יזמיות בתחומי ה- AI/ML. אני מתרגשת ושמחה על ההזדמנות המדהימה להוביל את התכנית הזו, שנבראה למען הנשים היזמיות בישראל. אני קוראת למייסדות שעומדות בקריטריונים להגיש מועמדות לתכנית”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן