קבלת הזמנה ראשונה מ- Technomous

דגם ה-Roewe RX5 MAX, קרדיט: Saic Motor

חברת האוטו-טק סיפיה וויז’ן מודיעה על קבלת הזמנה ראשונה מ- Technomous להטמעת מערכת לניטור נהג במסגרת תחילת ייצור סדרתי עם SAIC Motor, יצרנית הרכב הגדולה בסין

Driver Sense, מערכת החברה לניטור נהג, תותקן בדגם Roewe RX5 MAX של SAIC Motor, במסגרת זכייתה במכרז עם ספקית המכלולים Tier 1) Technomous).

דוד טולוב, מנכ”ל סיפיה, מסר: “אנו שמחים לשתף פעולה לראשונה עם  SAIC Motor ועם Technomous, ולהתחיל, תוך פחות משנה, ביצור סידרתי של רכב המשלב את מערכת ה- Driver Sense של סיפיה. הטמעת המערכת לניטור נהג בזמן כה קצר מצביעה על איכות הפתרון ורמת השירות הגבוהה, וכן מאפשרת ליצרניות הרכב לעמוד בחזית הטכנולוגיה והבטיחות, ולהנות מיתרון תחרותי בשוק.”

סיפיה וויז’ן בע”מ (“סיפיה”, ת”א: ספיה; CPIA), חברת אוטו-טק המפתחת, מייצרת ומשווקת טכנולוגיות ומערכות מתקדמות מבוססות AI לניטור נהג ופנים הרכב ליצרני רכבים ולציי רכב, הודיעה היום כי קיבלה הזמנה ראשונה מ- Technomous, ספקית פתרונות תוכנה וחומרה ליישומי נהיגה אוטומטיים (“ספקית “Tier 1), במסגרת הסכם יצור עם SAIC Motor, יצרנית הרכב הגדולה בסין.

דגם ה-Roewe RX5 MAX, קרדיט: Saic Motor

טכנולוגיית הראייה הממוחשבת והבינה המלאכותית שבבסיס מערכת ה- Driver Sense, מנתחת תמונות אינפרא-אדום על מנת להעריך את התנהגות הנהג באמצעות מעקב אחר תווי פניו והופעתו של הנהג (זיהוי סממנים חזותיים, כגון: עפעפיים, אישונים, כיוון מבט ועוד), ותרגום שלהם למשמעות הפיזיולוגית של מצב הנהג (עייפות, הסחות דעת, דיבור בטלפון ועוד).

שוק הרכב בסין נמצא בצמיחה מתמדת בשני העשורים האחרונים, כאשר במהלך 2020 יוצרו בסין כ- 25 מיליון רכבים חדשים, יותר מבארה”ב ובאיחוד האירופי גם יחד. בשנים האחרונות החלו יצרניות רכבים סיניות לרכוש מותגי רכב בינלאומיים וכן לפנות לשווקים מערביים עם מותגים המיועדים לשוק הבינלאומי. על פי פרסומים, במהלך שנת 2020 מכרהSAIC Motor  כ- 5.6 מיליון רכבים פרטיים, יותר מכל יצרנית רכב אחרת בסין.

תחילת היצור הסדרתי של רכב הפנאי מדגם Roewe RX5 MAX מתווספת לדגמים אחרים הנמצאים כבר ביצור סדרתי עם מערכת Driver Sense, ביניהם גם של יצרן רכב חשמלי בארה”ב. הפרויקט עם Technomous עבור SAIC נכלל במסגרת הזכיות וההכנסות הצפויות עליהם דיווחה החברה בתשקיף.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version