חדשות

קבוצת קורטק תשתתף בכנסי רכבים חשמליים

ותגביר את המודעות לתוכנית הסוללות Endurion

The Coretec Group, Inc (״OTCQB: CRTG״), מפתחי סיליקון מהונדס, סוללת ליתיום-יון עם אנודת סיליקון, ותצוגות נפח תלת – ממדיות, סיפקה תבצע במהלך הקיץ הקרוב סבב באירועי רכב, רכב חשמלי וסוללות כדי לדון בדרך בה תוכנית הסוללות Endurion שלה יכולה לקדם את חשמול התחבורה ולהגביר את יעילות הסוללות בשימוש התעשיות.

לאחר השתתפות במהלך מאי ב-Automotive News Congress שהוקדש לרכבים חשמליים וסוללות, בנאשוויל, וביוני ב-Mackinac Policy Conference, בצפון מישיגן, Coretec Group מוסיפה עוד מספר אירועים ללוח השנה שלה בחודשים הקרובים.

אנא צרו קשר עם קבוצת קורטק באירועים הבאים בקיץ הקרוב:

8 ביוני: קבלת פנים ונטוורקינג ב-(The Connected Vehicle Systems Alliance (COVESA בנובי, מישיגן, הקשורה ל-AutoTech Detroit.

8-9 ביוני: AutoTech Detroit בנובי.

12-14 ביולי: סמינר סוללת Plugvolt, פלימות’, מישיגן.

2-4 באוגוסט: סמינרי תדריך ניהול מחקר של המרכז לחקר הרכב, טראברס סיטי, מישיגן.

13-15 בספטמבר: תערוכת הסוללות בצפון אמריקה בנובי, מישיגן.

14-15 בספטמבר: ימי העיתונות והתעשייה של תערוכת הרכב הבינלאומית בצפון אמריקה, דטרויט.

The Coretec Group מתכננת למנף את האירועים הטכניים, העסקיים ואת הנטוורקינג המובילים של תעשיות הרכב החשמלי והסוללות כדי לחזק ולהרחיב את מערכות היחסים שלה, לפגוש שותפים ולקוחות פוטנציאליים ולהגביר את המודעות ל-Endurion, תוכנית פיתוח הסוללות של Coretec Group.

The Coretec Group  מיישמת את הניסיון בן עשור השנים שלה בעבודה בסיליקון מהונדס כדי לפתור בעיה בה מפתחי סוללות מתקדמים ממשיכים להיתקל באתגרים.

תעשיית סוללות הליתיום-יון הכירה באנודות סיליקון כגבול הבא הברור להשגת התקדמות בביצועי הסוללה. הסיבה העיקרית לכך היא שלסיליקון יש את היכולת להגביר את צפיפות האנרגיה, לאפשר לסוללות לתפקד יותר זמן ולשפר את חיי המחזור.

אנודת הסיליקון ש-Coretec Group מפתחת בתוכנית Endurion שלה משתמשת בננוטכנולוגיה כדי להנדס פתרון להיבט של האינטרפזה של האלקטרוליט המוצק (SEI) בה נתקלו מומחי סוללות עד היום כשניסו להשיג פוטנציאל אחסון ליתיום גדול פי 10 על ידי שימוש בסיליקון באנודות של הסוללה. שכבת ה-SEI מפחיתה את קיבולת הטעינה של סוללה בשיעור של עד 40% ממחזור הטעינה-פריקה הראשון למחזור השני, וזו בעיה מוכרת בתעשייה כנגד שילוב סיליקון באנודות. על ידי שימוש במולקולות סיליקון בגודל ננו באנודה, Coretec Group פותרת בעיה זו.

“בוועידת Automotive News, כימיה של סוללות הייתה נושא חם וזה ממש בתחום שלנו”, אמר מתיו קפרס, מנכ”ל The Coretec Group. “אנו מאמינים שהגישה הייחודית שלנו לננו-חלקיקי סיליקון בכימיה של סוללות יכולה לפתוח את הפוטנציאל של הסיליקון להרחיב את טווח הסוללה, להגדיל את חיי המחזור ולשפר את משך חיי הסוללה הכולל באופן שלא נראה בעבר. אנו נרגשים לדון בהתקדמות שלנו עם שותפים ולקוחות פוטנציאליים באירועים מרכזיים של תעשיית הרכב, רכבים חשמליים וסוללות בחודשים הקרובים”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן