חדשות

קבוצת קורטק נכנסת לשותפות מחקרית עם אוניברסיטת אדלייד

קבוצת קורטק (OTCQB: CRTG) (“החברה”) שיתפה פעולה עם אוניברסיטת אדלייד, אחת האוניברסיטאות המובילות בעולם בתחום מדעי הזכוכית והפוטוניקה היישומית, כדי לפתח לשימוש ב- CSpace של קבוצת Coretec, טכנולוגיית תצוגה נפחית סטטית תלת-ממדית. פרויקט זה ימומן במשותף על ידי אוניברסיטת אדלייד.

פרופ’ הייקה אבנדורף-היידפריים מאוניברסיטת אדלייד, סגנית מנהל המכון לפוטוניקה וחישה מתקדמת (IPAS) ומנהל מרכז Optofab אדלייד במתקן הייצור הלאומי האוסטרלי (ANFF) תוביל את המחקר. פרופ’ אבנדורף-היידפריים היא אחת החוקרים המובילים בעולם בתחום פיתוח משקפיים אופטיים חדשניים, סיבים, תפקוד פני השטח וגישות חישה.

עבודות קודמות בתצוגות תלת מימד נפחיות בחנו את השימוש במשקפי פלואוריד באנרגיה נמוכה של פונון כמוZBLAN , אולם משקפיים אלו הוגבלו מאוד בגלל הקושי לייצר אותם בגודל גדול ובאיכות גבוהה”, אמרה פרופ’ אבנדורף-היידפריים.

פרויקט מחקר זה יבחן משקפי אנרגיה אלטרנטיביים בעלי פונון נמוך כגון משקפי טלוריט ומשקפי germanate בעלי פוטנציאל גדול יותר לייצור בקנה מידה גדול. את פיתוח המשקפיים תוביל ד”ר ינלה וויי, מדענית עדשות בצוות של פרופ’ אבנדורף-היידפריים. הפרויקט יכלול אפיון הביצועים לתצוגה נפחית. שימוש במשקפיים אלה בתא התמונה C-Space עשוי להוביל למגוון רחב יותר של יישומי C-Space.

“על מנת לפתח משקפיים חדשים לתא תמונה, אנו מסתמכים על מומחים כמו פרופ’ אבנדורף-היידפריים וצוותה שיש להם את המומחיות המדעית ואת הניסיון לייצר משקפיים חלופיים כדי להמשיך את השיפורים שלנו בתצוגה נפחית 3D שלנו”, אמר מתיו קפרס, מנכ”ל קבוצת Coretec.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן