Duck Creek Technologies משיקה את המהדורה השנייה של הסקר ‘תובנות גלובליות על ביטוח צרכנים’ בקרב למעלה מ-2,000 צרכנים גלובליים, שמטרתו לחדד את האסטרטגיות המקרבות את חברות הביטוח לצרכנים ברחבי העולם
דאק קריק טכנולוגיות – Duck Creek Technologies, ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, פרסמה בגאווה את סקר המדד השנתי השני שלה, 2023 Global Consumer Insurance Insights. הסקר חושף ביקוש עז מצד צרכנים גלובליים לחוויות רכישת ביטוח מואנשות, מיתוג וחוויות תקשורת באמצעות ערוצים דיגיטליים.
גל המחקר של שנת 2023 – המושק באירוע Formation ’23 של Duck Creek Technologies ללקוחות ושותפים בין התאריכים 8-10 במאי, נערך באופן עצמאי על ידי Research in Finance עבור Duck Creek Technologies וסקר למעלה מ-2,000 מבוטחים ב-13 מדינות, כולם עם פוליסת ביטוח אחת לפחות.
במטרה לחדד את האסטרטגיות שמקרבות את חברות הביטוח לצרכנים ברחבי העולם, הסקר השנה נרחב יותר מהמהדורה הראשונה של 2022, עם יותר שאלות ותשובות ממבוטחים ביותר מדינות. הסקר מספק תובנות לספקיות, המשקפות העדפות צרכנים ומודעות להזדמנויות חדשנות, רכש ושיטות תקשורת.
להלן עיקרי ממצאי הסקר:
*93% מהצרכנים בטוחים שיש להם את הכיסוי המתאים, ללא קשר לאיזה ערוץ הם השתמשו כדי לרכוש את פוליסת הביטוח.
*לאחר יישום מדיניות, 44% מהצרכנים מעדיפים אינטראקציה אנושית (2022: 35%). עם זאת, במקביל, גם העניין בשימוש באפליקציות/וואטסאפ לצורך רכישה והחלפת ביטוח עלה משנה לשנה.
*46% מהצרכנים בעולם אינם מודעים לביטוח מוטמע. מבין אלה שהיו מודעים לכך (37%),כמעט מחצית אמרו שהם סומכים עליו בגלל איכות המוצר או הקמעונאי. מי שלא סומך עליו(26%) מוצא את הביטוח המשולב מיותר ויקר. אלה שאינם בטוחים (29%) זקוקים למידע נוסף,לאחר שהיה להם ניסיון מועט עם ביטוח מוטמע.
הסקר מגלה תוצאות חיוביות משמעותיות עבור חברות הביטוח ומראה בבירור שהן עושות את זה נכון בתחומים רבים. עם זאת, הוא גם מדגיש תחומים שבהם חברות הביטוח חייבות לשקף ולהשתפר עוד יותר – כולל חיזוק אמון הצרכנים העולמי ואמון בביטוח.
לדברי ג’ס קיני, מנהלת מוצר וטכנולוגיה ראשית ב- Duck Creek, “ככל שתעשיית הביטוח ממשיכה להתפתח, חיוני שהספקים יקשיבו לצרכים ולהעדפות של לקוחותיהם. סקר הביצועים של Duck Creek Technologies לשנת 2023 מספק תובנות שלא יסולא בפז לגבי התנהגויות ומגמות צרכניות, ומדגיש את התחומים שבהם מבטחים יכולים למקסם את הנגישות, להאיץ את מהירות היציאה לשוק ולבדל באופן תחרותי”.
בעוד שהסקר מראה כי חברות תעופה ברחבי העולם מגיבות במהירות לדרישת הצרכניםלמוצרים ושירותים רלוונטיים ועדכניים יותר, הוא גם מגלה כי מספר לא מבוטל של צרכניםמעדיפים חוויה אנושית בעת אינטראקציה עם ספקי הביטוח שלהם. זה מדגיש את החשיבותשל בחינת אפשרויות תקשורת פורצות דרך ומגוונות כדי לענות על הצרכים של לקוחות מגוונים.
קייני מוסיף: “מעודד לראות שלמרות הסביבה הכלכלית המאתגרת, אנשים מעריכים מחדש את צרכי הביטוח שלהם ושוקלים מגוון רחב יותר של מוצרים. ביטוח בנייד וגאדג’טים, ביטוח נסיעות וביטוח משולב נרכשים בתדירות גבוהה יותר מאשר סוגים אחרים של ביטוחים.
הסקר של Duck Creek לשנת 2023 הוא משאב חיוני עבור ספקי ביטוח, המציע תובנות ייחודיות לגבי תפיסות הלקוחות ומדגיש את ההזדמנויות הבאות לחדשנות. אנו קוראים לספקים להעמיק בתוצאות ולהמשיך לדחוף קדימה את גבולות ענף הביטוח”.
קארן סקוט, ראשת מחלקת מחקר בתחום הפיננסים הוסיפה כי “בענף הביטוח, הקשבה לצרכנים חיונית להצלחה. כפי שמדגים סקר תובנות ביטוח הצרכן העולמי לשנת 2023, מחקר ראשוני הלוכד התנהגויות משתנות, משוב משתמשים ושביעות רצון הוא רב ערך כדי לסייע באסטרטגיות של חברות ביטוח, פיתוח מוצרים חדשים, תוכניות שיווק ותקשורת. למבטחים יש כעת גישה למערכי נתונים משמעותיים להשוואה משנה לשנה, ויוצרים סדרת דו”חות אמת מידה שאנו גאים לתמוך בה. בסופו של דבר, חברות ביטוח שמעניקות עדיפות להקשיב לצרכנים שלהם ולהבין אותם ייצאו עם ידם על העליונה”.
סקר תובנות ביטוח הצרכן העולמי לשנת 2023 מדגיש ארבע קריאות מרכזיות לפעולה עבור מבטחים:
1.מקסום הנגישות של מוצרי ביטוח לצרכנים בערוצים שונים.
2.האיצו מהירות היציאה לשוק עם דגם SaaS.
3.תהפכו את חוויית הצרכן לאנושית באמצעות ערוצים דיגיטליים.
4. מנפו את המערכת האקולוגית של SaaS כדי לבדל את עצמכם באופן תחרותי.