חדשות

צ’קאאוט ומליו ברשימת חברות הפינטק המובילות בעולם של CNBC

החברות Checkout.com ו-Melio נבחרו לרשימת חברות הפינטק המובילות בעולם שערך האתר הכלכלי CNBC בשיתוף עם חברת המידע העסקי הבינלאומית Statista. בחירת החברות המובילות נעשה על ידי צוות האנליסטים של Statista בהתאם למדדי ביצוע מרכזיים KPI.

חברת Melio מפתחת ומנהלת פלטפורמה המאפשרת לעסקים קטנים ובינוניים בארה”ב להעביר ולקבל תשלומים במהירות ובקלות, ועוזרת להם לשפר את תזרים המזומנים שלהם ואת תהליכי העבודה שלהם. הפלטפורמה של החברה פועלת באינטגרציה עם בנקים מובילים בארה״ב ומוסדות פיננסיים נוספים, וכן עם חברות טכנולוגיה כשופיפיי ואתרי מכירה וקניות. החברה הוקמה בשנת 2018 ומנוהלת על ידי מתן בר, מנכ”ל ומייסד שותף, אילן אטיאס, CTO ומייסד שותף ותומר בראל, נשיא החברה. לאורך השנים גייסה מליו 504 מיליון דולר ומעסיקה כיום כ-600 עובדים, רובם במרכז הפיתוח הישראלי של החברה והשאר בארה”ב.

חברת Checkout.com מספקת שירותי תשלומים מבוססי ענן לארגונים גדולים ומאפשרת להם לקבל תשלומים בכרטיסי אשראי, פייפאל, גוגל פיי, אפל פיי וכו’, כולל התקשרות עם חברות האשראי ואבטחת התשלומים, כדי לספק ללקוחות את התעריפים הטובים ביותר. הפלטפורמה מספקת המרת מטבעות, ניהול סיכונים, הקטנת הונאות, ביטולי עסקאות וניהול אופרציות תשלומים מורכבות ובכך מאפשרת ללקוחותיה לקלוט במשאבים הקיימים כמות גדולה יותר של תשלומים. צ’קאאוט מספקת למשתמשים תובנות על ביצועי התשלומים ופתרונות מתקדמים המותאמים לצרכי לקוחותיהם. בין לקוחותיה של צ’קאאוט חברות ענק בהן סוני, פיצה האט ונטפליקס וכן חברות פינטק ואינשורטק.

מרכז הפיתוח הישראלי של צ’קאאוט נפתח בסוף 2022 ומוביל את פיתוח הפתרונות להפחתת סיכונים, מניעת הונאות ואימות זהויות לצד ניהול מוצר ושיווק לחברות בשוק המקומי והבינלאומי. החברה מנוהלת בישראל על ידי זאק לוין, שהקים את משרדי צ’קאאוט בארה”ב והוביל את צמיחת החברה בצפון אמריקה, מירון קולביץ׳, מנהל מוצר ראשי ויונתן יונוביץ׳, סמנכ”ל שיווק דיגיטלי.

עורכי הדרוג מציינים שענף הפינטק מתאפיין לאורך השנה האחרונה בחדשנות מבוססת כלי בינה מלאכותית, התרחבות בשווקים הגלובליים ומנהיגות שיתופית שמעצבת את עתיד השירותים הפיננסיים העולמי. ענף התשלומים מהווה כרבע מכלל חברות הפינטק וצפוי להגיע השנה להיקף העברות של 11.6 טריליון דולר.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן