חדשותחוץ

פתרונות אתגרי חישה ותפיסה קריטיים

הצטרפו ללידרטק בשלושה אירועים בינלאומיים מרכזיים באוקטובר 2021

רובוט Wheel-E של LeddarTec
בשידור חי מיריד המדע של מועצת אוטוטק, בואו לפגוש את Wheel-E™ , רובוט זיהוי המדרכה של LeddarTech המדגיש את התכונות של פלטפורמת הפיתוח של LeddarTech.

LeddarTech®, מובילה גלובלית בטכנולוגיות חישה של מערכות עזר מתקדמות לנהג ונהיגה אוטונומית רמה 1-5, שמחה להמשיך את השתתפותה במספר אירועים דיגיטליים ואישיים במהלך חודש אוקטובר כמציגה וכנציגה כאחד. אירועים וירטואליים וחיים אלה יציגו את פלטפורמות הטכנולוגיה המקיפות מקצה לקצה של LeddarTech, המאפשרות ללקוחות לפתור אתגרי חישה ותפיסה קריטיים בכל שרשרת התהליך של שוק הרכב והניידות. פתרונות מומלצים אלה כוללים את פלטפורמת היתוך החיישנים והתפיסהLeddarVision ™  ואת פלטפורמת הפיתוח LiDAR החסכונית והניתנת להרחבה המבוססת על טכנולוגיית LeddarEngine ™ המוגנת בפטנט.

“ההאצה של נהיגה אוטונומית תלויה במידה רבה בשיתוף הפעולה של אנשי מקצוע בעלי דעות דומות וצוותינו נרגשים להציג, להשתתף ולערוך מפגשים באירועים הקרובים”, אמר דניאל אייטקן, סמנכ”ל שיווק גלובלי, תקשורת וניהול מוצר ב-LeddarTech.

ITS World Congress – 15-11 באוקטובר (שידור חי בהמבורג, גרמניה)

כולל הדגמת LeddarTech של מבחר מודולי ITS LiDAR שאומצו ברחבי העולם.

הקונגרס העולמי ITS הוא האירוע הגדול והבולט בעולם המתמקד בניידות חכמה ובדיגיטציה של התחבורה. בכל שנה, אירוע זה חוגג את קידום הניידות החכמה כפי שהם מדגישים את החשיבות של מערכות תחבורה חכמות (ITS). לשנת 2021, ITS World  יכלול מפגשים חיים, אינטראקטיביים ומעוררי מחשבה שבהם מומחים בתעשייה מציגים את ההתפתחויות האחרונות ב- ITS, המציגים ומדגימים טכנולוגיה חדשנית בתוך חלל התצוגה המרווח של האירוע. האירוע יכלול גם סיורים טכניים והזדמנויות להדגמה חיה.

לידרטק תהיה חלק פעיל במשלחת קוויבק לצד משקיעי קוויבק ו-Propulsion Québec.

מתי: 15-11 באוקטובר 2021

איפה: The Hamburg Messe & Congress Center

הירשמו כאן.

יריד המדע של מועצת אוטוטק – 15-14 באוקטובר (חי ואונליין)

כולל הדגמת LeddarTech של LeddarEngine, הכוללת את ה- LCA3 SoC, ותוכנת עיבוד אותות קניינית המספקת את הביצועים של הטווח, הרזולוציה והזיהוי הנדרשים כדי לתמוך ברמות הגבוהות ביותר של נהיגה אוטונומית עבור מגוון רחב של כלי רכב. באירוע זה מוצג גם רכב הרובוט לזיהוי המדרכה שלנו, , Wheel-E™  המדגיש את התכונות של פלטפורמת הפיתוח של LeddarTech.

יריד המדע השנתי של מועצת אוטוטק הוא הזדמנות של פעם בשנה לחברות טכנולוגיה להציג את החידושים שלהן למנהלי אסטרטגיה, מו”פ, סקאוטינג ושותפות מכל רחבי תעשיית הניידות. השנה, יריד המדע הוא אירוע מקוון ובאתר בפורמט כפול בו יצרני רכב, ספקים, סטארט-אפים, אקדמאים ומשקיעים מקדמים את החידושים, המוצרים והפרויקטים שלהם לפיתוח משותף בפורמט של הצג וספר.

מתי: 15-14 באוקטובר 2021

איפה: מילפיטס (קליפורניה) ומקוון

הירשמו כאן.

Arm DevSummit – 21-19 באוקטובר 2021 (וירטואלי)

בהשתתפות פייר אוליבייה, מנהל טכנולוגיות ראשי של לידרטק, כחבר פאנל עם Arm, קונטיננטל ואמזון

Arm DevSummit 2021 הוא כנס וירטואלי בן שלושה ימים שמגיש תובנות על המגמות הטכנולוגיות העדכניות ביותר ומאפשר למשתתפים הזדמנות לשפר את הכישורים במפגשים טכניים ובסדנאות מעשיות תוך מתן היכולת לרשת עם מפתחי תוכנה ומעצבי חומרה בעלי דעות ותניות. פייר אוליבייה, CTO של LeddarTech, יצטרף לפאנלים מ- Arm, אמזון וקונטיננטל לדיון מרתק בפאנל שבו מומחים מציעים תובנות על האופן שבו יצרני רכב אימצו אסטרטגיית מחשוב ריכוזית יותר, והחליפו עשרות מיקרו-בקרים ומיקרו מעבדים ב- SoCs פחות אך חזקים יותר. עם מעבדי אזוריים אלה, המכונית באמת יכולה להיות מוגדרת תוכנה. דיון פאנל זה יחקור את השינוי הזה תוך שיתוף האתגרים וההזדמנויות הנגיעים עם הבאת אינטליגנציה גמישה יותר, מתפשטת יותר למכוניות.

פאנל מוצג: “אבזם למעלה – המכונית המוגדרת על ידי התוכנה נמצאת כאן”

מתי: 20 באוקטובר 2021, 12:00 – 12:50 EST

הירשמו כאן.

לקבלת רשימה מלאה של האירועים החיים והווירטואליים הקרובים של LeddarTech, בקרו leddartech.com/events.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן