פינרג׳י מסיימת בהצלחה שלב נוסף עם ענקית שרותי מחשוב הענן הגלובלית

Photo Green Energy Francesco Carta Dreamstime.com

פינרג׳י סיימה בהצלחה את פרויקט ההמשך עבור חברת ענן מובילה

הפרויקט כלל אינטגרציה של המערכות שפיתחה פינרג’י כחלק מארכיטקטורה עתידית במערך גיבוי מרכזי הנתונים של ענקית המחשוב

• כזכור, רק השבוע דיווחה החברה על התחלת תהליך RFP(בקשה להצעות) לפיתוח מערכת גיבוי אנרגיה (אב טיפוס) במכרזי נתונים המבוססת טכנולוגית אלומיניום-אוויר של החברה במימדים המתאימים למרכזי נתונים. דיווח זה הוא המשך ישיר להצלחת שני הפרויקטים הקודמים שביצעה עבור חברת הענן.

• החברה רואה בסיום המוצלח של שני הפרויקטים, ב-RFP, בהתעניינות המציעים הפוטנציאליים ובהשתתופתם בוובינר שקיימה הבעת עניין מהותית במוצר ובטכנולוגיית אלומיניום-אוויר שפיתחה.

לדברי דיוויד מאייר, מנכ״ל פינרג׳י,  ״זהו הישג משמעותי עבורינו. הצלחת הפרויקט הינה מתן תוקף טכנולוגי לפתרון הגיבוי שפיתחנו ופתח לאפשרויות הטמעות בקרב שוק מרכזי הנתונים הענק. 

בעת האחרונה, אנו עדים לתנופת פיתוח וצמיחה של פעילויות ה-Data centers, כאשר יותר ויותר חברות נדל״ן, שירותים וטכנולוגיה, מקדישות משאבים רבים לפיתוח פרויקטי מרכזי נתונים, זאת בשילוב העומס על תשתית החשמל וההתחייבות של אותן חברות להפסיק את השימוש בגנרטורים מזהמים, המחייבת אותן להצטייד בפתרונות גיבוי שיכולים לספק אנרגיה למשכי זמן ממושכים ושאינם מזהמים.

סביבת המיקרו, עת סיום האינטרגרציה עם החברה המובילה במתן שירותי מחשוב הענן וסביבת המאקרו בה פועלת החברה, ממצבות את פינרג׳י במיקום אסטרטגי במיוחד.

אנו צופים כי פעילות הגיבוי מבוסס אנרגיית האלומיניום הירוקה בו פעילה החברה, תגדל בשוק מרכזי הנתונים בעתיד״.

• סיומו המוצלח של פרויקט האינטגרציה מגיע כהמשך לפיילוט מוצלח והדגמה שבוצעה למערכות הגיבוי של פינרג׳י עם אותה חברה אמריקאית אשר הינה אחת מ-5 החברות הגדולות בעולם בתחום שירותי מחשוב ענן (Cloud).

• במסגרת הפרויקט, בוצעה אינטגרציה של מערכת גיבוי אנרגיה המבוססת על טכנולוגיית אלומיניום-אוויר של פינרג׳י כחלק מפיתוח ארכיטקטורת אספקת אנרגיה לחוות שרתים. ההדגמה במסגרת הפרויקט בוצעה בהתאם לדרישות גיבוי האנרגיה של מרכזי הנתונים העתידיים של חברת הענן ומטרתה לשלב את הטכנולוגיה של חברת פינרג’י כאחד ממקורות האנרגיה.

• מרבית חברות הענן המובילות התחייבו להפסיק את שימושן בגנרטורים מזהמים כמקור לאנרגיית גיבוי למרכזי נתונים שלהם בעשור הקרוב, כחלק ממדיניות האחריות הסביבתית שלהם. מתוך כך הן מחפשות פתרונות חלופיים נקיים שיעמדו בדרישות של אמינות ועלות, ויספקו אנרגיה למשכי זמן ארוכים של מספר ימים.

• נכון להיום, יותר מ-20 גיגה-וואט של גנרטורים מותקנים במרכזי נתונים בעולם לצורכי גיבוי בלבד, החלפתם מהווה פוטנציאל של עשרות מיליארדי שקלים.

חברת פינרג׳י (ת״א: פנרג), בהמשך לדיווח החברה מיום 18 בדצמבר 2022, בדבר הזמנת פרויקט המשך מחברה אמריקאית, אשר הינה אחת מחמש החברות הגדולות בעולם בתחום שירותי מחשוב ענן (Cloud) לבדיקות אינטגרציית המערכות שלה כחלק מארכיטקטורה עתידית של מערך גיבוי במרכזי נתונים (Data Centers), מתכבדת החברה לעדכן כי בעקבות סיום הבדיקות ושליחת דו”ח מסכם, קיבלה ביום 14 ליוני 2023 מאת חברת הענן, הודעה על סיומו המוצלח של הפרויקט.

החברה מעריכה כי הצלחת הפרויקט כאמור בדיווח זה עומדת בבסיס פרסום ה- RFP נשוא הדיווח מיום 11 ביוני 2023, שעניינו פנייה למציעים פוטנציאליים (חברות אינטגרציה וייצור מובילות) בבקשה לקבלת הצעות לפיתוח אב טיפוס מבוסס על טכנולוגיית אלומיניום-אוויר של החברה בממדים המתאימים למרכזי נתונים (Data Centers) שמפעילה חברת הענן.

למיטב ידיעת החברה, טכנולוגיית אלומיניום-אוויר המפותחת על ידה משתלבת במגמת חברות הענן לאתר פתרונות חלופיים נקיים כמקור לאנרגיית גיבוי למרכזי הנתונים שלהן (כחלק ממדיניות האחריות הסביבתית), ואימוץ הטכנולוגיה במסגרת ה- RFP מהווה אינדיקציה להתאמתה לשוק זה.

פיתוח מערכות גיבוי אנרגיה גדולות למרכזי נתונים וכן חדירה לשוק זה, מהווים את אחד מהיעדים של החברה בהתאם לאסטרטגיה העסקית שלה ועל כן החברה ממשיכה בהעמקת הקשרים והפניית משאבים, ידע ופיתוח לאפיק זה.

כאמור ב-דיווח ה- RFP, אין ביכולתה של החברה להעריך האם יוגשו הצעות ל- RFP, כמה הצעות יוגשו, האם חברת הענן תחליט לקבל מי מהן, האם הפרויקט נשוא ה- RFP יתממש ובאיזה אופן ומתי יתממש (לרבות לעניין היקף המערכות שיוזמנו על ידי מי מהצדדים ל- RFP, ההיקף הכספי של פרויקט זה או לוחות הזמנים שלו).

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version