חדשותסטארטאפ ניישן

פורטינט משיקה התקן FireWall חדשני בעל הגנה מפני מתקפות כופר

התקן ה-FortiGate 3500F מספק ביצועים ללא תחרות ודירוג מחשוב אבטחה הגבוה פי 6 מהממוצע בתעשייה עבור ביצועים והגנה מפני נוף האיומים הגדל

פורטינט (נאסד”ק: FTNT), מובילה עולמית בפתרונות אבטחת סייבר מקיפים, משולבים ואוטומטיים, הכריזה על התקן הפיירוול FortiGate 3500F של הדור הבא (NGFW) להגנה על ארגונים בעלי מרכזי נתונים היברידיים מפני נוף האיומים ההולך וגדל ומפני מתקפות כופר. התקן ה-FortiGate 3500F מציע כמה ממדדי הביצועים הגבוהים ביותר בתעשייה, כולל TLS1.3, יחד עם הגנה אוטומטית מפני איומים לאחר שחרור הקבצים. בנוסף, הפתרון כולל יכולות גישת רשת zero trust (ZTNA) ומספק אבטחה קבועה וחווית משתמש רציפה לכל משתמש בכל מיקום באמצעות גישת רשת המבוססת על אבטחה.    

נוף איומי הסייבר המתפתח מסכן את אבטחת מרכזי הנתונים ההיברידיים 

המעבר לעבודה מרחוק הניע ארגונים לעבור למרכזי נתונים היברידיים כדי להגביר את הגמישות התפעולית באמצעות פריסה של חלק מהמשאבים שלהם לאורך עננים מרובים, תוך שמירה על יישומים עסקיים קריטיים אחרים ונתונים הנמצאים במרכזי נתונים באתר המקומי לצורך תאימות ובקרה. כאשר התשתית של מרכז הנתונים הופכת למבוזרת יותר, שטח התקיפה מתרחב וצצות יותר נקודות עיוורות, מה שמפחית את הנראות ומגביר את הפוטנציאל לפרצות ומתקפות. לכן, ארגונים מוכרחים לבדוק גם את התעבורה המוצפנת כדי לאתר את כל סוגי המתקפות – במיוחד תוכנות זדוניות אשר מתחבאות בקישורים מאובטחים – במטרה למנוע מתקפות כופר והפצה של מתקפות שליטה ובקרה כדי למנוע גניבה של מידע ארגוני בעל ערך.  

כמו כן, ארגונים זקוקים לאסטרטגיה לניהול ובקרה של נפח התעבורה המוצפנת הגדלה אשר נמצאת בשימוש גובר של פושעי הסייבר במטרה להסוות את התעבורה הזדונית. ללא יישום אסטרטגיה מתאימה, ארגונים יתקשו לגדול ולהאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית בצורה מאובטחת, זאת היות ואסטרטגיית האבטחה והפתרונות המסורתיים שלהם לא יכולים להתמודד עם הדרישות העסקיות הגוברות.   

אבטחת משתמשים, נתונים ויישומים בכל מקום  

כדי להתמודד עם אתגרים אלו, פתרון ה-FortiGate 3500F של הדור הבא מסייע לארגונים להבטיח את ההמשכיות העסקית ומספק אבטחה מתקדמת עבור מרכזי נתונים היברידיים. הפתרון כולל יכולות קישור IPsec הגבוה בתעשייה של פי 6 ומיועד לספק קישוריות מאובטחת למרכזי הנתונים, הליבה וקישור לנתיבי מרכז הנתונים באמצעות אספקת מרכז נתונים מאובטח מהיר כדי לבנות אתרי התאוששות מאסון. כמו כן, הפתרון מאפשר לארגונים לאבטח את מרכז הנתונים לנתיבי ענן עבור שירותי חיבורי ענן עם בקרות ותאימות מלאות. 

מאפיינים מרכזיים נוספים של הפתרון כוללים: 

הגנה ברמה גבוהה מפני מתקפות כופר ואיומים מתקדמים: פתרון ה-FortiGate 3500F מבוסס על יחידות עיבוד אבטחה (SPU) כחלק ממעבדי ה-ASIC של פורטינט, כמו NP7 ו-CP9. הפתרון מציע את דירוג מחשוב האבטחה הגבוה ביותר בתעשייה, הגבוה פי 6 עבור ביצועים בהשוואה למתחרים – כולל תמיכה ב-TLS1.3 – כדי לאתר מתקפות דוגמת ZEUS, Trickbot, Dridex ולהגן על ארגונים מפני מתקפות מבוססות רשת, יישומים וקבצים ומפני מגוון איומים מתוחכמים נוספים. FortiGate 3500F משתלב בטבעיות עם שירותי האבטחה של מעבדות FortiGuard, מה שמסייע לארגונים להגן על עצמם מפני אנטי-וירוס רשתי, אבטחת דוא”ל, אנטי-התקפת מניעת שירות ופונקציות דומות ופתרונות נגד תוכנות זדוניות.

שילוב טבעי של יכולות גישת Proxy: פתרון ה-FortiGate 3500F הוא התקן הפיירוול של הדור הבא היחיד בתעשייה אשר משלב באופן טבעי יכולות גישת Proxy כדי לאפשר גישת רשת (zero trust (ZTNA. דבר זה מאפשר לארגונים לארח יישומים בכל מקום עם מדיניות קבועה כדי לאפשר ולאבטח מודלים של עבודה היברידית עם חווית משתמש רציפה וחלקה.

חווית משתמש רציפה באמצעות איחוד מנועי אבטחה: פורטינט מספקת גישת רשת המבוססת על אבטחה באמצעות פתרון ה-FortiGate 3500F, אשר משלבת את יכולות האבטחה והרשת, כולל Secure SD-WAN וגישת רשת zero trust. פורטינט היא היחידה בתעשייה אשר מציעה Secure SD-WAN, SD-Branch ו-ZTNA בפתרון אחד.

מגדילים את העסק באמצעות ביצועים מעולים ואבטחה מתקדמת

פתרון ה-FortiGate 3500F מבוסס על ה-ASIC SPUs של פורטינט והוא מציע כמה ממדדי הביצועים הגבוהים ביותר עבור התקן פיירוול של הדור הבא (NGFW) עם מהירויות הגבוהות פי 12 מאשר המתחרים המובילים. כתוצאה מכך, FortiGate 3500F מספק רמות ביצועים ללא תחרות ויכולת גדילה כדי לבחון, לחלק ולאבטח נתונים ועומסי עבודה המתארחים בצורה מקומית במהירות הרשת. ארגונים מסוגלים לארח יישומים עסקיים קריטיים ולספק גישה מאובטחת למשתמשים ארגוניים, לקוחות ושותפים.

Specification Fortinet FortiGate 3500F Industry  Average Security Compute Rating3 Palo Alto Networks PA-5260 Checkpoint SG-26000 Cisco Firepower FPR-4125 Juniper  SRX540024 
        
Firewall 600Gbps  95Gbps 6x 60Gbps 106Gbps 80Gbps 135Gbps 
IPsec VPN 165Gbps 28Gbps 6x 28Gbps 40Gbps 14Gbps 30Gbps 
Threat Protection  57Gbps 29Gbps 2x 34Gbps 24Gbps N/A N/A 
SSL Inspection  64Gbps 8Gbps 8x 6.5 Gbps  8Gbps N/A 
Concurrent Sessions 330M1 28M 12x 32M 10M 25M 45M 
Connections Per Second 4.8M1 771.5k 6x 586k 550k 1.1M 850k 
השוואה בין התקן הפיירוול FortiGate 3500F לעומת פיירוולים מובילים בשוק
Performance with hyperscale license applied
SRX5400E-B1-AC, IPsec non-power mode​
ג׳ון מדיסון, קרדיט צילום: יח”צ

ג’ון מדיסון, סגן נשיא לתחום מוצרים ומנהל שיווק ראשי בפורטינט, אמר כי, “התקן הפיירוול FortiGate 3500F מתווסף לפורטפוליו פתרונות ה-NGFW המוביל בתעשייה ומציע ביצועים גבוהים, יחד עם שילוב בין רשת ואבטחה ביכולת גדילה עבור מרכזי נתונים היברידיים. פורטינט היא הספקית היחידה אשר משלבת באופן טבעי יכולות גישת פרוקסי בהתקני הפיירוול של הדור הבא שלה כדי להפעיל גישת רשת zero trust. כמו כן, הפתרון מאפשר לארגונים להגן על עצמם מפני איומים מתפתחים ומתקפות כופר ומציג את דירוג מחשוב האבטחה הגבוה ביותר בתעשייה כדי לספק אבטחה קבועה מקצה-לקצה”. 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן