חדשותסטארטאפ ניישן

פורטינט זכתה בפרס השותף הטכנולוגי של Google Cloud בתחום האבטחה לשנת 2020

פורטינט (נאסד”ק: FTNT), מובילה עולמית בפתרונות אבטחת סייבר מקיפים, משולבים ואוטומטיים, זכתה בפרס השותף הטכנולוגי של Google Cloud בתחום האבטחה לשנת 2020

פורטינט קיבלה הכרה בזכות הישגי החברה במרחב הפעילות של Google Cloud וסיוע ללקוחות משותפים בהיבטים הבאים: 

  • ניהול מערך האבטחה בצורה מרכזית ואחודה עבור כל התקני האבטחה המותקנים ב-Google Cloud ובאתרים מקומיים. 
  • קבלת נראות ובקרה מובנים בענן הכוללים עומסי העבודה והיישומים של Google Cloud. 
  • חיזוק אבטחת נקודות קצה באמצעות הגנה, איתור ותגובה מובנות בענן עבור נקודות קצה, המבוססת על התנהגות ולא על חתימה.   
  • מינוף Fortinet Cloud Security Services Hub לקישור מאובטח, מרובה שכבות ובעל יכולת גדילה. 
  • מיטוב ניהול עלויות באמצעות מודלים מגוונים של צריכה לפי בחירת הלקוח או שימוש, המאפשרים לפרוס בקלות הצעות אבטחת ענן מובנות עם מכונה ווירטואלית (VM) ותצורות SaaS עם אפשרויות תשלום גמישות במודלים BYOD ו-PAYG. 

אבטחת שירותי הענן של פורטינט ל-Google Cloud

פורטינט משתפת פעולה עם Google Cloud מעל ל-5 שנים, תוך האצה משמעותית של השותפות במטרה לתמוך בלקוחות משותפים בתהליך המעבר שלהם לענן. באמצעות Google Cloud, פורטינט ביססה שותפות הדדית ברמה גבוהה כדי להבטיח את אבטחת עומסי העבודה של הלקוחות ועמידה בתנאי התאימות, מה שמקל על הנטל סביב ההגנה הכוללת של הארגון. פורטינט היא שותפת Google Cloud Premier Partner ו-Google Cloud היא שותפת Fabric-Ready של פורטינט. ההכרה של פורטינט כשותף טכנולוגי של Google Cloud בתחום האבטחה לשנת 2020 מהווה המשך טבעי של החיבור בין שתי החברות כדי לסייע לפתור את דאגות האבטחה של הלקוחות ולפשט את המעבר ל-Google Cloud. 

אבטחת הענן האדפטיבית של פורטינט עבור Google Cloud מספקת אבטחה ארגונית מתקדמת ומקיפה עבור לקוחות בסביבות מבוססות Google Cloud. מארג האבטחה (Security Fabric) של פורטינט מגן על עומסי עבודה של ארגונים לאורך האתרים המקומיים, מרכזי נתונים וסביבות ענן ומספק אבטחה מרובת שכבות עבור יישומים מבוססי ענן. הפתרון מציע יכולות אבטחת רשת, יישומים ופלטפורמות ענן המסופקים במגוון תצורות, כולל מכונה ווירטואלית (VM), קונטיינרים ו-SaaS, אשר מספקים הגנה המשלבת את יכולות האבטחה המתקדמות של פורטינט בסביבות Google Cloud.  

פורטינט מציעה את פתרונות אבטחת הרשת המתקדמים שלה בשילוב עם פלטפורמת Google Cloud, המגינים על התשתית ועל יישומים מבוססי ענן. הפתרונות כוללים: 

FortiGate-VM ו-Secure SD-WAN – מספקים יכולות פיירוול של הדור הבא (NGWF) עבור ארגונים בכל הגדלים, עם אפשרויות פריסה גמישות כ-NGFW ו/או כחיבור VPN. FortiGate-VM משתלב עם מרכז חיבור האבטחה (NCC) של Google Cloud אשר הושק לאחרונה. ה-NCC מגשר בין טכנולוגיות מובנות-ענן של Google Cloud עם ה-Secure SD-WAN ושירות קישוריות הענן הישיר של פורטינט לאורך עננים היברידיים ו-multi-cloud. 

FortiWeb התקן פיירוול של יישומי Web (WAF ו-WAFaaS) – משלים את אבטחת ספק הענן IaaS עם מאפיינים ומנועי איתור מבוססי בינה מלאכותית ולמידת מכונה אשר מגינים על יישומי Web מפרצות אשר מקורן בנקודות תורפה כמו בוטים, העלאות של תוכנות זדוניות, מתקפות DDoS, איומים מתקדמים (APTs) ומתקפות zero-day. 

FortiManager – מספק ניהול בממשק אחוד לצורך הגנה מקצה-לקצה בכל רחבי הארגון. הפתרון מספק תובנות בנוגע לתעבורת הרשת ומציע מאפיינים ברמה הארגונית למניעת איומים. 

FortiCWP – מספק הגנה וניטור עבור עומסי עבודה בענן וניהול האבטחה של הענן עבור עומסי עבודה הפועלים על Google Cloud תוך שימוש באינטגרציה ברמת API לניהול ושירותי האבטחה של Google Cloud. כך, ארגונים יכולים לנטר ולעקוב אחר משאבי הענן, התצורות שלהם, פעילות וזרמי התעבורה. 

Secure SAP S/4HANA על Google Cloud – מספק ללקוחות אבטחה וניהול משופר בעלי יכולות גדילה על פני עומסי עבודה בענן. מארג האבטחה של פורטינט מגן על שטחי התקיפה המשתרעים על פני תשתיות היברידיות ו-multi-cloud ומספק גמישות עבור פרויקטים של SAP. 

קצה מובנה לענן ואבטחת נקודות קצה

פורטינט משתפת פעולה עם Google Cloud כדי לספק הגנה, איתור ותגובה מתקדמות לנקודות קצה במטרה להפחית את הסיכון של התקנים שנפגעו, אשר מטרתם לאפשר את היעילות התפעולית של המשתמש ואת השימוש ביישומים בכל מקום ובכל זמן. פתרון ה-FortiEDR של פורטינט משפר את פתרונות הקצה וה-zero trust של Google Cloud ומספק ללקוחות יכולת מבוססת פטנט על בסיס התנהגות. יכולות אלה מאתרות הפרות של פעילות חוקית של מערכת ההפעלה, מנטרלות הפרות בזמן אמת מבלי להפריע לפעולות המערכת השגרתיות ומסווגות אותן בסיוע של בינה מלאכותית בענן וניתוח מרחוק על ידי מומחי מעבדות FortiGuard. יכולת זו קיבלה תוקף באמצעות בדיקות עצמאיות ומקיפות שבוצעו על ידי AV Comparatives, MITRE Engenuity והלקוחות עצמם. פתרון ה-FortiEDR יהיה זמין בקרוב ישירות דרך Google Cloud Marketplace.   

ג’ון מדיסון, סגן נשיא לתחום מוצרים ומנהל שיווק ראשי בפורטינט, אמר כי, “אנו גאים לקבל את פרס השותף הטכנולוגי של Google Cloud בתחום האבטחה לשנת 2020. פרס זה מכיר בהצלחתנו הבולטת בשנה החולפת, אשר כללה שימוש בשילוב מנצח של הטכנולוגיות של Google Cloud עם פתרונות מארג האבטחה המוביל בתעשייה של פורטינט כדי לספק אבטחת ענן חדשנית ושביעות רצון ללקוחות. הזכייה בפרס זוהי הוכחה מרגשת לשותפות ארוכת השנים שלנו עם Google Cloud ואנו מצפים להמשיך לעבוד יחד כדי לספק אבטחת ענן מתקדמת עבור לקוחותינו המשותפים”.

קווין איצ’פוראני, סגן נשיא תאגידי, אקו-סיסטם שותפים גלובליים, Google Cloud, אמר כי, “אנו גאים להכיר בפורטינט כשותף הטכנולוגי של השנה בתחום האבטחה. פרס זה מכיר במחויבות של פורטינט להצלחת הלקוחות, תוך אספקה של פתרונות חדשניים ובעלי השפעה על Google Cloud בתחום האבטחה. אנו מצפים ליצור יחד עם פורטינט ערך עסקי עבור לקוחות המיישמים טכנולוגיות ענן”. 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן