חדשות

פורבס וקרן משפחת אבירם מכריזים על החזרת פרסי אבירם לשנת 2023

פורבס וקרן משפחת אבירם מכריזים על החזרת פרסי אבירם לשנת 2023 – תחרות טכנולוגיה למען האנושות עם פרס גדול בסך 500,000 דולר

פורבס, בשיתוף עם קרן משפחת אבירם, מכריזים על פרסי אבירם השנתיים השניים – TechTech for Humanity – טכנולוגיה למען האנושות, שיתקיימו במרוקו בשנת 2023. התחרות מספקת קרש קפיצה ליזמי העתיד להפוך את הרעיונות שלהם למציאות. לשם כך, קרן משפחת אבירם מעניקה פרס בסך 500,000 דולר ארה”ב ומציעה חונכות מקצועית וחלון ראווה בפורבס לזוכה בפרס במקום הראשון, כמו גם 100,000 דולר לזוכה בפרס במקום השני ו-50,000 דולר לזוכה בפרס במקום השלישי. הזוכים יוכרזו בטקס שיתקיים במאי 2023 במרוקו.

פרסי אבירם – Tech For Humanity, שהושקו לראשונה בשנת 2021, מגלמים את המשימה של קרן משפחת אבירם לשלב חדשנות וטכנולוגיה פורצות דרך עם אחריות חברתית ועשייה חיובית כדי להשפיע על חייהם של מיליונים לטובה. בשנה הראשונה משכה התחרות למעלה מ-600 פניות מתחומים רחבים כמו חינוך, בריאות, סביבה, תחבורה, תברואה וקהילה.

שופטי התחרות לשנת 2023, שנפתחת היום להגשות, מחפשים יזמים פורצי דרך ברחבי צפון אפריקה ואזור המזרח התיכון שמחויבים לתת בחזרה לאנושות באמצעות טכנולוגיה, עסקים וחדשנות.

כדי להעפיל לפרס אבירם לשנת 2023 – Tech For Humanity, על המתמודדים להיות בעלי העסק או ראש הצוות של סטארט-אפ טכנולוגי – לפחות בשלב הפרה-סיד או הזרעים – עם קונספט מבוסס שמשפיע באופן חיובי על האנושות, ולחיות באלג’יריה, בחריין, מצרים, ישראל, ירדן, מרוקו, ערב הסעודית או איחוד האמירויות הערביות.

לאחר תהליך שיפוט מקיף, שבמהלכו יקבלו המועמדים לחצי הגמר אימון ממנטורים שזוהו על ידי פורבס, מאגר המועמדים יצטמצם לחמישה פיינליסטים, שיוזמנו להציג בשידור חי על הבמה בפני פאנל שופטים של  מובילים עסקיים בעלי שם עולמי במרוקו במאי 2023. המועמדים הסופיים הקודמים כללו כוורת רובוטית מבוססת בינה מלאכותית, מערכת לטיפול בשפכים המפחיתה מחלות המועברות במים והופכת פסולת למוצרים ביולוגיים, פולימרים מתכלים ומקרר סולארי המאריך את חיי המדף של גידולים.

המטרה מאחורי התחרות, מסביר רנדל ליין, מנהל התוכן הראשי והעורך של פורבס, היא לחבר בין עסקים לטכנולוגיה כדי לעזור ליצור עידן חדש של רווחה למזרח התיכון, צפון אפריקה ושאר העולם. “עם הרנסנס היזמי המתפתח המתרחש ברחבי אזור ,MENA פורבס לצד קרן משפחת אבירם, מחויבים לטפח כישרונות ולהשקיע בחדשנות טכנולוגית ולחשוף את הדור הבא של סטארט-אפים במזרח התיכון ובצפון אפריקה”, אמר ליין. “עכשיו יותר מתמיד אנו מכירים בכך שטיפוח כישרונות והשקעה בחדשנות טכנולוגית הם קריטיים לפתרון האתגרים החברתיים והסביבתיים הגדולים ביותר שכולנו מתמודדים איתם”.

זיו אבירם, מייסד ונשיא קרן משפחת אבירם, אמר: “מהרגע שהייתי חלק מפעילות שכללה טכנולוגיה ועשיית טוב, הבנתי שאין דרך חזרה. כקרן, זו הפכה למשימה שלנו, ואנחנו שמחים ונרגשים להתחיל שנה נוספת של תחרות פרסי אבירם. אני מעודד סטארט-אפים שמשתמשים בטכנולוגיה כדי להשפיע לטובה על האנושות להיות חלק מהשינוי. אנו מצפים להכיר את היזמים הצעירים מרחבי המזרח התיכון שהולכים להוביל עשייה טכנולוגית חברתית”.

ההרשמה לפרס אבירם – טכנולוגיה למען האנושות תיסגר בחצות ב-30 בינואר 2023.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן