חדשותעסקים

עסקה אסטרטגית בשוק הקנאביס הישראלי

קאנומד תמכור לאינטרקיור את החזקותיה בשלושה בתי מרקחת ושירות ייעוץ למטופלי קנאביס בתמורה ל-16.7 מיליון שקל 

במסגרת העסקה אינטרקיור תחבר את כל בתי המרקחת שברשותה לפלטפורמת האונליין שפיתחה קאנומד בתנאים שיוסכמו בהמשך; אינטרקיור תרכוש את בתי המרקחת של קאנומד.

בחולון, ראשון לציון ופתח תקווה כחלק מתהליך הקונסולידציה בשוק הקנאביס הרפואי; כמחצית מתמורת העסקה תשולם במזומן וכמחציתה במניות; כמו כן בכוונת אינטרקיור וקאנומד לשתף פעולה בגידול קנאביס רפואי וייבוא בתנאים שיוסכמו בהמשך.

אינטרקיור וקאנומד מדווחות היום לבורסה כי חתמו על הסכם, במסגרתו אינטרקיור תרכוש נכסים מקאנומד בתמורה של כ-16.7 מיליון שקל והחברות מגבשות הסכם לשיתוף פעולה ביניהן בתחום האונליין, גידול וייבוא קנאביס רפואי. 

שיתוף הפעולה יאפשר את המשך הצמיחה של קאנומד ושל אינטרקיור ומהווה צעד משמעותי נוסף בהובלת תהליכי הקונסולידציה בשוק.

על פי פרטי ההסכם, אינטרקיור תרכוש מביופארם, חברה בת של קאנומד, 55% מהזכויות בשותפות ביו מקס פארם, אשר הינה הבעלים  של פעילות בית המרקחת “מקס פארם” בחולון ושל פעילות בית מרקחת בראשון לציון. כמו כן, תרכוש אינטרקיור מקאנומד את מלוא זכויות הבעלות בפעילות בית מרקחת בפתח תקווה. 

עוד במסגרת העסקה, אינטרקיור תרכוש 51% משותפות הלו מדיקל, מערך ייעוץ וליווי מלא על ידי אחיות המתמחות בקנאביס רפואי לצורך הבטחת רצף טיפולי, בראשותה של אירית אבישר. הלו מדיקל מנהלת ומפעילה מרכז לייעוץ וטיפול בנושא קנאביס רפואי ביחד עם צד שלישי, שהינו הבעלים של “מרכז אבישר”. 

מערכת האונליין של קאנומד תופעל לשימוש קהל המטופלים. המערכת עשויה לשמש בעתיד כמעין בית מרקחת אונליין, ולאפשר בנוסף לרכישת מוצרי קנאביס רפואי, גם רכישת תרופות מרשם ומוצרים נוספים. 

ההסכם כולל גם מו״מ לשיתוף פעולה בין החברות בגידול קנאביס, על פיו קאנומד תגדל עבור אינטרקיור קנאביס רפואי. קאנומד תספק לאינטרקיור מוצרי קנאביס רפואי מתוך הייבוא העתידי, ככל שתבצע קאנומד. 

הרכישה מרחיבה את ערוצי המכירה, ההפצה, והאספקה של אינטרקיור במענה לביקוש הגובר למוצריה האיכותיים ולגידול עקבי במספר המטופלים בישראל, הנאמד נכון להיום בקצב גידול של 4% בחודש. 

סמנכ”ל הכספים של אינטרקיור עמוס כהן, מסר “אינטרקיור נמצאת בתנופת צמיחה, המתבססת על צמיחה אורגנית משמעותית לצד הובלת תהליך הקונסולידציה בשוק. העסקה עם קאנומד מהווה צעד נוסף ביישום האסטרטגיה שלנו ומחזקת את מיצובה של אינטרקיור כמובילה בתחום הקנאביס לשימוש רפואי בארץ ובעולם”. 

כפיר גינדי, מבעלי השליטה ומנכ״ל קאנומד ציין, כי ” קאנומד מציפה רווח משמעותי בעסקה. אנו מזהים את ההזדמנות הגדולה לצמיחה בעולמות הטכנולוגיה של תחום הקאנביס ופיתחנו את פלטפורמת האונליין המתקדמת בתחום. זאת לצד מנועי צמיחה נוספים, ביניהם, המשך גידול מקומי על מנת להשיא ערך לבעלי המניות ובהמשך – ייבוא של מוצרי איכות מחו״ל. אנחנו שמחים מאוד לשתף פעולה עם אינטרקיור, חברת הקנאביס המובילה והאיכותית בשוק. זו עסקה סינרגטית לשני הצדדים וכל צד יתמקד בפעילויות הליבה שלו”. 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן