חדשותסטארטאפ ניישן

SAP ו- Razor Labs הישראלית ישתפו פעולה בתחום פתרונות AI בענן

חברת הבינה המלאכותית הישראלית Razor Labs, המפתחת פתרונות בינה מלאכותית לשיפור תהליכי ייצור, חתמה על הסכם שיתוף פעולה בינלאומי עם ענקית התוכנה SAP. בשלב הראשוני, שיתוף הפעולה מכוון לתעשיית הכרייה העולמית (Mining), שחלק גדול מהחברות המובילות בתעשייה זו הן לקוחות SAP. 

אחד האתגרים המשמעותיים בתעשיית הכרייה הוא הצורך לוודא שמכונות הכרייה פועלות באופן רציף ואופטימלי, ללא השבתה שיכולה להביא להפסד של מיליוני דולרים בשנה.

DataMind AI, מוצר הדגל של רייזור לאבס, הופך מכונות ייצור כבדות לחכמות, ופועל בתצורת SaaS בענן. המוצר מתממשק לסנסורים הקיימים של המכונה מרחוק, ללא צורך בחומרה ייעודית, ומנתח בזמן אמת את המידע המכני באמצעות בינה מלאכותית. בדרך זו המוצר יודע לחזות השבתות ייצור ימים עד שבועות מראש, ולהמשיך ללמוד את המכונה באופן אוטונומי מה שמשפר את איכות החיזוי שלו באופן תמידי. בכך המוצר מאפשר הגברת תפוקה, חיסכון עצום במשאבים, הפחתת זיהום אוויר ועמידה ביעדים רגולטוריים. 

כחלק משיתוף הפעולה בין החברות, תנגיש SAP לרייזור לאבס שירות מבוסס ענן שיאפשר פיתוח של אינטגרציה ותהליכי אוטומציה בין מוצר החברה (DataMind AI) לבין מידע רלוונטי שנמצא במערכות SAP של לקוחות SAP. הפיתוח יאפשר ללקוחות SAP פתרון אינטגרטיבי והוליסטי על פני תהליכי ייצור, תחזוקה יעילה יותר לאורך זמן של ציוד, חיזוי של גורמים העלולים להביא לתקלות ולהשבתה של ציוד מכני (Predictive Maintenance) וכן מתן התראות מראש שיאפשרו תיקון ומניעת תקלות אלו מבעוד מועד.

חברת רייזור לאבס עובדת עם חברות הכרייה הגדולות בעולם וגופים תעשייתיים מובילים באוסטרליה, אירופה ובישראל.

רז רודיטי, יו”ר ומנכ”ל Razor Labs:  “אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם SAP העולמית. SAP עובדת עם רוב חברות הכרייה העולמיות ונמצאת בפריסה משמעותית בחברות תעשייתיות ברחבי העולם. אנו רואים בהסכם זה צעד חשוב במימוש אסטרטגיית החברה לאחר ההנפקה, וחלק מהחזון להפוך אלפי מכונות תעשייתיות לחכמות בשנים הקרובות.”.

אריק לב סאפ. צילום: מתן תמרקין

אריק לב, מנהל שותפי תוכנה גלובליים ב-SAP ישראל:SAP שמחה להוסיף את רייזור לאבס הישראלית למעגל שיתופי הפעולה המתרחב של החברה בארץ ובעולם. שיתוף הפעולה עם רייזור לאבס הוא גם טכנולוגי וגם מסחרי. רייזור לאבס מפתחת פתרון ייעודי לתעשיות הכרייה, הכימיקליים והמזון, שיתממשק לסל הפתרונות המתקדמים של SAP ויאפשר ללקוחות שלנו לקבל פתרון רחב יותר בכל מה שקשור ליכולות אנליטיקה מתקדמות, ניתוח, ניהול וחיזוי שימנעו זמן השבתה.”

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן