עדי דגן מונה לדירקטור בכיר לשיתופי פעולה בחברת ההייטק Optimove
די דגן מונה ל-Senior Director of Partnerships, דירקטור בכיר לשיתופי פעולה בחברת ההייטק Optimove, המפתחת ומנהלת פלטפורמות שיווק CRM מהמובילות בעולם. הוא יוביל את הרחבת מערך השותפים העסקיים של אופטימוב ברחבי העולם, בדגש על תחום הגיימינג.
עדי הוא יזם בעל ניסיון מגוון בתחום הגיימינג. הוא ייסד את Beehive , פלטפורמת BI & CRM שנרכשה על ידי Playtech ואת Everybuddy Games, שגייסה כ-20 מיליון דולר. עדי הוא בוגר ממר״מ בעברו, ומביא לתפקיד ידע טכני חזק בשילוב ניסיון רב בפיתוח עסקי ושותפויות בתחום הגיימינג.
פלטפורמת שיווק ה-CRM של אופטימוב משרתת 1,200 מותגים בתחומי הקמעונאות, iGaming, מסחר אלקטרוני, תקשורת, שירותים פיננסים ועוד. המערכת עושה שימוש עמוק בביג דאטה ובינה מלאכותית על מנת לנתח את העדפות הלקוחות וצרכיהם ומסייעת לחברות לייצר קמפיינים מותאמים אישית למאות פלחי לקוחות בעלי מאפיינים דומים, תוך שימוש בערוץ השיווק האופטימלי ומסרים אפקטיביים שיניעו אותם לפעולה. אמצעים אלו מסייעים להגדלת הרווחיות של חברות מלקוחותיהם ביותר מ-33% בממוצע והביאו לכך שהחברה דורגה במקום הראשון על ידי גרטנר העולמית בתחום של תאום קמפיינים שיווקיים רב ערוציים. אופטימוב משמשת למשלוח של יותר מ-81 מיליארד הודעות מותאמות אישית בכל שנה בערוצי התקשורת השונים, כשהחברות מקבלות מידע סטטיסטי מדויק על האפקטיביות של כל פעולה.
אופטימוב הרחיבה לאורך השנה האחרונה את שיתופי הפעולה בתחום ה-iGaming, בין השאר עם החברות CaptainUp ו-Gamanza Engage, איתם הכריזה לאחרונה על שיתוף פעולה פורץ דרך המאפשר משחקיות מתואמת על ידי אינטליגנציה מלאכותית (AI-Orchestrated Gamification).
החברה עברה למשרדים חדשים סמוך לכיכר טיימס סקוור במנהטן, וזאת בנוסף למשרדים בישראל, בבריטניה ובאמריקה הלטינית. אופטימוב, שמעסיקה כיום מעל ל-500 עובדים ברחבי העולם ממשיכה להתרחב ומגייסת עובדות ועובדים בישראל למגוון תפקידי פיתוח וכן ניהול פרויקטים.
פיני יקואל, מייסד ומנכ”ל אופטימוב: “אנחנו שמחים לצרף את עדי לצוות החברה. הניסיון והמומחיות שלו יתרמו להרחבת אקוסיסטם השותפים שלנו ומתן ערך רב יותר ללקוחותינו על ידי פתרונות שיווק אפקטיביים ומותאמים באופן אישי לצרכנים.”
עדי דגן: “אני נרגש להצטרף לאופטימוב, שפיתחה פלטפורמה בעלת יכולת מוכחת לשפר את מעורבות ותגובות הלקוחות הצרכניים של מותגים באמצעות שיווק מבוסס בינה מלאכותית. אני מכיר את אופטימוב היטב, עוד מהשנים שהיו המתחרה הכי חזק שלנו ב-Beehive, ולכן בחרתי להצטרף ולקחת תפקיד מרכזי בעשייה של החברה. השותפות עם אופטימוב יוצרת יתרון ברור ללקוחות שלה ואני מצפה לסייע לחברה להמשיך לבנות שותפויות בעלות ערך שמובילות להצלחה ניתנת למדידה עבור חברות משווקות.”