ספוטנגו מקבוצת נלה דיגיטל מתרחבת לאירופה: פתחה חנות ראשונה בבודפשט

budapest-Image by Robert Balog from Pixabay
קובי לקסר, מנכ”ל נלה דיגיטל: “המודל החדשני של ספוטנגו, שזכה להצלחה מהירה בשוק הישראלי, מעורר עניין רב גם בשוק הבינלאומי ואנו בוחנים פתיחת חנויות פופ אפ נוספות בהונגריה ובמדינות נוספות בשנה הקרובה”
ספוטנגו מקבוצת נלה דיגיטל קומרס הבורסאית מתרחבת לחו”ל: החברה הבת, שפיתחה מערכת לניהול חללי מסחר לטווח-קצר (פופ-אפים) ומפעילה 18 חנויות בישראל, פתחה חנות ראשונה בבודפשט. החנות, בשטח, 127 מ”ר, ממוקמת באזור הקניות המרכזי של העיר (Vaci utca) והמותג הראשון שיפעל בה הוא AERON מבית NANUSHKA, מותג אופנה מקומי מהפופולריים בהונגריה, שישכור את החנות ל-6 שבועות. ספוטנגו נמצאת במגעים לפתיחת מספר חנויות נוספות בעיר בודפשט בשנה הקרובה, וכן מתכננת לפתוח חנויות בערים נוספות באירופה, כגון גרמניה, פולין, צ’כיה ואוסטריה.
לדברי קובי לקסר, מנכ”ל נלה דיגיטל, “המודל החדשני של ספוטנגו, שזכה להצלחה מהירה בשוק הישראלי, מעורר עניין רב גם בשוק הבינלאומי ואנו בוחנים פתיחת חנויות פופ אפ נוספות במיקומים שונים בשנה הקרובה. הפעילות של ספוטנגו בהונגריה היא ראשונה מסוגה במדינה, והיא מציעה למאות מותגים מקומיים ובינלאומיים להשיק פעילות ריטייל במיקומים מבוקשים ובסטנדרטים הגבוהים ביותר”.
נלה דיגטל רכשה את השליטה בחברת ספוטנגו בסוף 2020 לפי שווי של כ- 1.8 מיליון דולר, ובחודש אוגוסט 2021, 8 חודשים לאחר הרכישה, השלימה גיוס של 2 מיליון דולר לספוטנגו מגופים מוסדיים, לפי שווי חברה של 12 מיליון דולר.
מאז הקמת החברה, יותר מ-750 מותגים ועסקים נרשמו לפלטפורמה של ספוטנגו, בהם איב סאן לורן, H&M , Kiehl’s ,קבוצת לוריאל פריז, ו- Billabong מקבוצת פוקס. ספוטנגו מפעילה 18 חנויות ברחבי הארץ כשכולן מוזמנות חודשים קדימה – ביניהן חנויות במרכז תל אביב, גבעתיים, ועוד. בכל מקום שספוטנגו מפעילה חנות, המותגים המשתמשים בשירות מקבלים חנות מוכנה ברמה הגבוהה ביותר עם יכולת להתחבר למותגים נוספים בחלל, במטרה להציע תוכן משולב ואפקטיבי לצרכנים שיבקרו במהלך הפופ-אפ. ספוטנגו מציעה פתרון רלוונטי לפתיחת חנות פיזית במרכזי הערים וכן למכירות האון ליין של המותג, ללא התחייבות מצד המותג.