חדשות

סיפיה וויז’ן מרחיבה את פעילותה בתחום ציי הרכב

סיפיה וויז’ן מרחיבה את פעילותה בתחום ציי הרכב לתמיכה בפלטפורמות SAAS: תציע את מכשיר ה-Cipia-FS10 לניטור נהג, במסגרת שיתוף פעולה עם Gurtam, הפלטפורמה הגדולה בעולם לפתרונות GPS וטלמטריה לציי רכב

Gurtam משרתת מעל ל-3.1 מיליון רכבים במאות ציי רכב ברחבי העולם באמצעות פלטפורמת ה- Wialonשלה;

בנוסף, לסיפיה שיתוף פעולה עם ספקית פלטפורמת SAAS גלובאלית נוספת, במסגרתו השלימה לאחרונה בהצלחה את הטמעת המכשיר, הנמצא בשלבי שיווק לציי רכב לקוחות הפלטפורמה;

דוד טולוב, מנכ”ל סיפיה, מסר: “אנו רואים בשוק ציי הרכב זרוע פעילות אסטרטגית נוספת לצד פעילות ה- OEMשל החברה, ומנוע צמיחה משמעותי בשנים הקרובות. קיים ביקוש נרחב לפתרונות DMS לניטור נהג בשוק ציי הרכב המסחריים, ושילוב Cipia-FS10, המכשיר הייעודי שלנו לשוק זה, על גבי פלטפורמות SAAS המספקות שירותי טלמטריה לציי רכב רבים, מקנה לנו נגישות חזקה ועמדה אסטרטגית להזדמנויות עסקיות נוספות. זאת, לצד פעילות בערוצי השיווק המסורתיים בתחום, מול מפיצים ומול מנהלי ציי רכב״.

סיפיה וויז’ן בע”מ (“סיפיה”, ת”א: ספיה; CPIA), חברת אוטו-טק המפתחת, מייצרת ומשווקת טכנולוגיות ומערכות מתקדמות מבוססות AI לניטור נהג ופנים הרכב ליצרני רכבים ולציי רכב, הודיעה היום על הרחבת פעילותה בשוק ציי הרכב (Aftermarket), לתמיכה בפלטפורמות SAAS. זאת, בנוסף לערוצי השיווק המסורתיים בתחום זה – מכירה ישירה לספקי שירותי טלמטריה וניהול ציי רכב גדולים (TSPs) ומכירה באמצעות מפיצים. החברה רואה בתחום ה- Aftermarket מנוע צמיחה אסטרטגי לשנים הקרובות, לצד זרוע פעילות ה- OEM שלה עם יצרניות רכבים. 

פלטפורמות SaaS לניטור ציי רכב משרתות מספר רחב של ספקי שירותי טלמטריה. להערכת החברה, הטמעת Cipia-FS10, מכשיר החברה לניטור נהג המיועד לשוק ציי הרכב, בפלטפורמות מסוג זה, תקנה לחברה נגישות רחבה ללקוחותיה. כמו כן, ביצוע תהליך בדיקת היתכנות (POC) של המכשיר על גבי פלטפורמת SaaS מנגיש ומקצר את תהליכי הבדיקה הנדרשים בדרך כלל מספקי שירותי טלמטריה לציים במכירה ישירה או דרך מפיצים.

החברה תציע את מכשיר ה- Cipia-FS10 שלה לניטור נהג במסגרת שיתוף פעולה עם Gurtamהפלטפורמה הגדולה בעולם לפתרונות GPS וטלמטריה לציי רכב. החברות השלימו לאחרונה בהצלחה את הטמעת Cipia-FS10 ב- Wialon, פלטפורמת ה- SAAS של Gurtam, המשרתת מעל ל- 3.1 מיליון רכבים מסחריים במאות ציי רכב ברחבי העולם, כולל אלפי משאיות ורכבים מסחריים בחברות שילוח, מוניות, תאגידי נפט ועוד. שיתוף פעולה זה מאפשר לספקי שירותי טלמטריה וניהול ציי רכב, הנמנים על לקוחותיה של Gurtam, להיחשף ליכולות של Cipia-FS10 ולרכוש את המכשיר ישירות מסיפיה. בנוסף ל- Gurtam, לסיפיה שיתוף פעולה עם ספקית פלטפורמת SAAS גלובאלית נוספת, במסגרתו השלימה לאחרונה בהצלחה את הטמעת המכשיר, הנמצא בשלבי שיווק לציי רכב ללקוחות הפלטפורמה.

מכשיר ה- Cipia-FS10 הינו מכשיר ייעודי לניטור נהג לשוק ציי הרכב. המכשיר משלב מצלמה ייעודית ואת תוכנת ה- Driver-Sense של סיפיה לניטור נהג, המבוססת על בינה מלאכותית, ראיית אינפרא-אדום ואלגוריתמיקה לזיהוי בזמן אמת של עייפות, הסחות דעת ופעולות מסכנות חיים של נהגים כגון החזקת טלפון. המכשיר מיועד לתת לנהג התראות בזמן אמת על מצבים מסוכנים של עייפות והסחת דעת וכן לשלוח, באמצעות מודול תקשורת, מידע למנהל הצי בדבר התנהגות הנהג בזמן אמת. מטרת המכשיר היא למנוע תאונות בזמן אמת ולאפשר התייעלות בציי רכב, באמצעות ניטור הנהגים ומתן כלים למנהל הצי לנטר את אופן נהיגתם. החברה השלימה את הפיתוח והחלה לשווק ולמכור את Cipia-FS10 בשנת 2021. 

קסניה דוליה, סמנכ”ל שותפויות טכנולוגיות בגורטם, מסרה: “אנו רואים בשיתוף הפעולה שלנו עם סיפיה תחילתה של מערכת יחסים ממושכת. שוק הטלמטריה לציי רכב גדל בהתמדה, עם נישות חדשות והזדמנויות שנפתחות. אנו מאמינים שמאמצינו המשותפים יזכו אותנו בהכרה גדולה ויסללו את דרכנו לתוצאות משמעותיות”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן