חדשות

סטארטאפ הפינטק Shield נבחר ברשימת 50 החברות החדשניות בעולם בתחום ניהול הדאטה

חברת הפינטק Shield שפיתחה ומנהלת פלטפורמה לאיתור מניפולציות והונאות בשוק ההון, נבחרה ברשימת DataTech50 כאחת מ-50 חברות הטכנולוגיה החדשניות והמובילות בעולם בתחום ניהול הדאטה.

רשימת החברות הוכנה על ידי מומחי Fintech Global שבחנו מאות חברות על פי שורה של קטגוריות, בהן החדשנות של הפתרון הטכנולוגי באיסוף, עיבוד והנגשת הביג דאטה, החשיבות והמשמעות של פתרון הבעיה בתעשיית הפינטק, צמיחת החברה במונחים של גיוס הון, הכנסות ולקוחות, חיסכון פוטנציאלי בעלויות, שיפור יעילות ויצירת ערך ללקוחות.

הפלטפורמה של Shield מנטרת, מתעדת ומנתחת מדי יום מעל לארבע מיליון אינטראקציות פנים וחוץ ארגוניות שמבצעים כ-150 אלף עובדים בעשרות מוסדות פיננסיים ובנקים בהתאם לדרישות הרגולטוריות המחמירות העוסקות בהגנה על משקיעים, שמירה על יושרת שוק ההון ומניעת הונאות. התיעוד והניתוח כוללים מעל ל-100 אמצעי תקשורת שונים כולל הודעות דואר אלקטרוני, צ’אטים, שיחות טלפון, זום, מייקרוסופט טימס ואחרים, כדי לאפשר לחברה לגלות מבעוד מועד ניסיונות של הונאה על ידי השפעה על ניירות ערך, הרצה, סחר פנים ועוד. האינטראקציות מנותחות באמצעות מערכות בינה מלאכותית ומנפקות התרעות בכל מקרה של חשד שמצריך בחינה אנושית. חברות פיננסיות בארה”ב ספגו בשנים האחרונות נזקים כבדים בשל מקרי הונאות ורשלנויות שחייבו אותן לפצות את לקוחותיהם ובשל קנסות עתק שהטיל הממשל האמריקאי ואשר הצטברו למיליארדי דולרים מאחר והן לא נקטו באמצעי פיקוח ובקרה מספיקים כדי להימנע ממקרים מעין אלו.

Shield, שפועלת לזהות מקרים כאלו כבר מהשלבים הראשונים באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, הוקמה בשנת 2018 על ידי שירן ויצמן, המשמש מנכ”ל, אופיר שבתאי, CTO, וערן נועם המשמש מנהל עסקי ראשי בחברה. מאז הקמתה Shield צמחה בצורה ניכרת דרך מכירות והכנסות בהיקפים של עשרות מיליוני שקלים ועם המוסדות הפיננסים המובילים בעולם כלקוחות וגייסה 35 מיליון דולר בשני סבבים. הפלטפורמה משמשת למגוון רחב של שימושים נוספים אשר משפרים את ההתנהלות הפנימית של ארגונים, כולל איתור מקרי גזענות, שפה פוגענית או הטרדות, ומיגור סביבת עבודה רעילה. שילד מעסיקה כיום 160 עובדים, רובם במטה ובמרכז הפיתוח במתחם הבורסה ברמת גן והשאר בארה”ב ובאירופה, וממשיכה לגייס עובדי פיתוח, מוצר, כספים, אופרציה, מכירות ו-HR.

יפתח דרורי, סמנכ”ל השיווק של Shield: “אנחנו שמחים להיכלל ברשימת DataTech50. בינה מלאכותית כבר אינה אופציה, אלא הכרחית על מנת לנהל שירותים פיננסיים וזו הדרך היחידה לעמוד בדרישות הרגולטוריות ולהגן על הלקוחות. אנו גאים בכך שיש לנו את הטכנולוגיה העדכנית ביותר שמבטיחה שהתרחשות חשודה באמצעי התקשורת המנוטרים נקלטת ומטופלת ונערכים להשיק בתוך מספר שבועות כלים נוספים מבוססי GenAI שיגבירו עוד יותר את ביטחון הלקוחות והחוסכים.”

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן