חדשות

נשיא ומנכ”ל FedEx Express דונלד פ. קולרן יפרוש ב-31 בדצמבר 2022

ריצ’רד סמית’ מונה למחליף

.NYSE: FDX) FedEx Corp) הודיעה כי דונלד פ. קולרן, נשיא ומנכ”ל, FedEx Express, יפרוש החל מה-31 בדצמבר 2022, לאחר קריירה מכובדת של כמעט 40 שנה בפדקס. ריצ’רד סמית’, נשיא אזורי של אמריקה וסגן נשיא בכיר לתמיכה גלובלית, יחליף את קולרן כנשיא ומנכ”ל FedEx Express.

קולרן כיהן במספר תפקידי ניהול מרכזיים בפדקס מאז שהצטרף מ- Flying Tigers ברכישתה על ידי FedEx בשנת 1989. בשנת 1992 עבר לטוקיו והחל בקריירה עולמית בת 12 שנים בניהול מכירות ותפעול בינלאומי שלקחה אותו מטוקיו להונג קונג ולטורונטו, שם כיהן כנשיא FedEx Express קנדה. קולרן, אחד מחלוצי העסקים הבינלאומיים שלנו, עזר להניח בסיס לצמיחה המשמעותית במגזר זה של תיק FedEx. לאחר מכן כיהן כסגן נשיא בכיר למכירות בינלאומיות לפני שמונה לסגן נשיא בכיר ומנהל מכירות ראשי בחברת FedEx Corp בשנת 2017. הוא נכנס לתפקידו הנוכחי כנשיא ומנכ”ל FedEx Express בשנת 2019.

“החל מהשקת יכולות חדשות עבור לקוחותינו וכלה בהובלת צוות FedEx Express הגלובלי שלנו בכמה מהזמנים המאתגרים ביותר, כולל מגפת קוביד-19, דון סייע ביצירת אסטרטגיית הצמיחה הגלובלית המדהימה שלנו ובביצועה”, אמר ראג’ סוברמניאם, נשיא וסמנכ”ל תפעול, FedEx Corp. “לאורך כל הקריירה שלו, הוא הפגין מחויבות בלתי מעורערת ללקוחות שלנו ולחברי הצוות שלנו. יש לי כבוד עמוק לדון ולשינוי העמוק שהוא עשה במהלך כהונתו בפדקס, במיוחד כאלוף איתן של התרבות המפורסמת שלנו. בנוסף לתוצאות העסקיות המרשימות שלו במשך כמה עשורים, דון משאיר מורשת של חונכות ובניית צוות מדהים של מנהיגים שצפויים לקחת את עסקי האקספרס לשלב הבא. אנו מאחלים לו בהצלחה בפרישה לאחר הקריירה הארוכה והמכובדת שלו”.

ריצ’רד סמית’ יהפוך לנשיא ומנכ”ל הנבחר של FedEx Express ב-1 באפריל 2022, וייקח על עצמו את מלוא החובות ב-1 בספטמבר 2022. קולרן יישאר ב- FedEx Express כיועץ המנהלי של המנכ”ל עד סוף דצמבר כדי להבטיח מעבר חלק של תחומי האחריות.

סמית’ הצטרף לפדקס בשנת 2005. הוא כיהן בעבר כנשיא ומנכ”ל FedEx Logistics, ובשורה של תפקידי ניהול במדעי החיים, בריאות ופתרונות לקוחות, כולל כהונה כסגן נשיא לשירותי סחר גלובלי ומנהל תחום מדעי החיים ושירותים מיוחדים.

“לריצ’רד יש הבנה עמוקה של העסק שלנו והוא מילא תפקיד מרכזי ברבות מהיוזמות החשובות ביותר שלנו, כולל אסטרטגיית הרכב החשמלי שלנו ומאמצי הפצת החיסונים מצילי החיים שלנו כדי להילחם במגפת קוביד-19”, אמר סוברמניאם. “עם צוות ההנהלה המצטיינים שיש לנו כדי לבצע את האסטרטגיה שלנו, כולל מנהיגים כמו ריצ’רד, אני בטוח בעתיד של FedEx”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן