חדשות

ניק בלילה מארחים את ‘חברים’

אתגר הטריוויה האולטימטיבי שפותח על ידי ענני-טק הישראלית מבית ViacomCBS, יפעל מיום שני, 24 בינואר עד שבת, 29 בינואר

ניקלודיאון מזמינה את מעריצי ‘חברים’ לקחת חלק ב‘חברים’: אתגר הטריוויה האולטימטיבי. תחרות הטריוויה האינטראקטיבית הראשונה אי פעם שפותחה על ידי החברה הישראלית ענני- טק. הטריוויה המבוססת על הסדרה האהובה, מבית האחים וורנר TV. החל מיום שני, ה-24 בינואר ועד יום שבת, ה-29 בינואר, מעריצי הסדרה יוכלו לפתוח את ערוץ  Nick at Nite לשעתיים שלמות של ‘חברים’ (10:00 p.m. to 12:00 a.m. ET/PT) כפי שמעולם לא חוו בעבר. התחרות תבחן את הידע של המעריצים עם 200 שאלות טריוויה שיופיעו על המסך בכל שתי דקות, כאשר לצופים יהיו בכל פעם 20 שניות לענות על כל שאלה מהמכשיר האישי שלהם. בנוסף, יוכלו להשתתף בנפרד ב”הגרלות סיור בסטודיו של חברים”, עבור ההזדמנות לזכות בטיול של 4 ימים, עבור שישה חברים (כולל כל ההוצאות), באולפני האחים וורנר שבלוס-אנג’לס לסיור מיוחד במינו בנושא ‘חברים’ לתושבי ארה”ב בלבד.

החל מיום שלישי, ה-18 בינואר, ניתן להיכנס לאתר ww.NickatNitePlay.com  כדי להירשם מראש לאתגר חברים: אתגר הטריוויה האולטימטיבי ולהתכונן עם הדרכה למשחק, סקרים, טריוויה על הסדרה ועוד. עם השקת המשחק, ביום שני, ה-24 בינואר, המתמודדים יוכלו גם להיכנס לאתר כדי לראות את לוח המובילים היומי, שיציג את 100 השחקנים המובילים מסבב הערב הקודם. בנוסף, מעריצים בעלי זכאות (בני 18+ 50 תושבי ארה”ב) יכולים גם להיכנס לאתר בכל ערב כדי להשתתף בנפרד בהגרלה עבור ההזדמנות לזכות בסיור חוויתי אישי בנושא ‘חברים’ לשישה חברים באולפני האחים וורנר.

ענני-טק, מבית ViacomCBS, יצרה והפיקה את ה-TV Master, אפליקציית טריוויה אינטראקטיבית מבוססת פעילות מעריצים. ענני-טק מתפעלת את חברים: אתגר הטריוויה האולטימטיבי. ענני-טק (לשעבר מארס אינטראקטיב) היא חברת בת של ענני, המפתחת מוצרים אינטראקטיביים בתחום הטלוויזיה, המחברים בין משחק ותכנות. ענני-טק מתמחה ביצירת טכנולוגיות משפרות צפייה עבור השווקים הגדולים כולל ארצות הברית, האיחוד האירופי ואמריקה הלטינית.

Nick at Nite, מדורגת כרשת המובילה בכבלים בקרב נשים בגילאי 18-49, והיא גם מספקת כיום את ה-Share הגבוה ביותר של מבוגרים בגילאי 18-49 מאז 2017. ‘חברים’ משודרת באופן קבוע בין השעות 22:00-2: 10:00 p.m.-2:00 a.m. ET/PTברצועת התוכניות הלילית Nick at Nite  של ניקלודיאון.

הסדרה ‘חברים’, שעלתה לראשונה ב-1994, עוקבת אחר חייהם ואחר חיי האהבה של קבוצת חברים קרובה בזמן שהם מנסים למצוא את דרכם בשנות העשרים לחייהם בעיר ניו יורק: האחים רוס (דיוויד שווימר) ומוניקה גלר (קורטני קוקס), יחד עם החברים צ’נדלר בינג (מת’יו פרי), פיבי באפיי (ליסה קודרו), ג’ואי טריביאני (מאט לבלנק) ורייצ’ל גרין (ג’ניפר אניסטון).

‘חברים’ נוצרה על ידי דייוויד קריין ומרתה קאופמן, שהפיקו את הסדרה עם קווין ברייט דרך ברייט/קאופמן/קריין הפקות בשיתוף עם האחים וורנר TV. 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן