חדשותישראלמשפטי

משרד המשפטים מזמין את הציבור להעביר הערות והצעות

בקשר להצעות לתיקון סדרי הדין בהתנגדויות למתן פטנט ובהליכים קשורים

פסקת פירוט לקול הקורא: ביום 13.10.2016 פרסם משרד המשפטים קול קורא לקבלת התייחסות מהציבור בנושא סדרי הדין בהתנגדויות למתן פטנט, בבקשות לתיקון פירוט, בהליכי התנגדות ובבקשות ביניים (להלן: “הקול הקורא”).  בכוונת משרד המשפטים (מחלקת ייעוץ וחקיקה – אשכול קניין רוחני ורשות הפטנטים) לקדם הצעה לתיקון התקנות העוסקות בסדרי הדין להתנגדויות. מטרת התיקון היא לייעל את הליכי ההתנגדות, לקצר את משכם ולאפשר שימוש בכלי ההתנגדויות לשם שמירה על טוהר הפנקס תוך שמירה על זכויות הצדדים להליך. 

לאחר שקילת כלל ההתייחסויות שהוגשו בתגובה לקול הקורא משנת 2016, המשרד שוקל להציע הסדר כמפורט בקול הקורא שמתפרסם בזאת. בשל חלוף הזמן ובטרם גיבוש נוסח לתיקון התקנות, משרד המשפטים ורשות הפטנטים מזמינים את הציבור להעביר הערות והצעות בקשר לאמור במסמך זה, כמו גם לנושאים שעלו בתגובות לקול הקורא בשנת 2016, ככל שיש בהם חידוש או שינוי מאז ועד היום.

הציבור מוזמן להגיש את התייחסותו לנושאים אלה בכתב, עד ליום 01.08.2021 לדואר האלקטרוני: AssafKs@justice.gov.il, או לפקס: 02-6462740.

קבצים להורדה

להורדת כל הקבצים 


קול קןרא סדרי דין סוג הקובץ : docx משקל : 88.26 Kb

קול קורא 2016 סוג הקובץ : docx משקל : 18.01

KbDSM_IP_Assets סוג הקובץ : pdf משקל : 107.59 Kb

התאחדות התעשיינים סוג הקובץ : pdf משקל : 4.61 Mb

תעשייה אווירית לישראל סוג הקובץ : pdf משקל : 229.3 Kb

גילת ברקת סוג הקובץ : pdf משקל : 102.36 Kb

דניאל פריימן סוג הקובץ : pdf משקל : 500.85 Kb

ליעד וטשטיין סוג הקובץ : pdf משקל : 1.03 Mb

דן פייגלסון סוג הקובץ : pdf משקל : 353.6 Kb

חננאל קוטינסקיסוג הקובץ : pdf משקל : 1.1 Mb

פארמה ישראל סוג הקובץ : pdf משקל : 752.34 Kb

תומר מנכל אוניפארם סוג הקובץ : pdf משקל : 107.17 Kb

מצגת מחקר הליכי התנגדות סוג הקובץ : pptx משקל : 2.33 Mb

טבלת איסוף נתונים – התנגדות לבקשת פטנט העדכני ביותר סוג הקובץ : xlsx משקל : 90.15 Kb

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן