חדשות

מרק סיימון מונה לסגן נשיא לתפעול וייצור

מרק סיימון מונה לסגן נשיא לתפעול וייצור עבור היחידה הפונקציונלית של קבוצת האנרגיה הנקייה והגזים התעשייתיים של Nikkiso

קבוצת Nikkiso Cryogenic Industries’ Clean Energy & Industrial Gases  (הקבוצה), חברת-בת של חברת ניקיסו ושות’, בע”מ (יפן) שמחה להודיע ​​שמרק סיימון מונה לסגן נשיא, תפעול וייצור של היחידה הפונקציונלית של המשאבות.

למרק יש ניסיון תפעולי גלובלי משמעותי, לאחרונה עם Ebara ברינו בתשע השנים האחרונות, כשסיפק מנהיגות כסגן נשיא לתפעול/מנכ”ל של חטיבת הקריודינמיקה. השכלתו הנרחבת וההסמכות הרבות כוללות תואר ראשון בניהול עסקים, הסמכת Greenbelt Lean/Six Sigmaוהסמכת ISO/QS 9000.

בתפקיד זה, מרק יוביל את הפעילות הגלובלית עבור היחידה העסקית של המשאבות הקריוגניות ויפעל להתאמת אתרי הקבוצה לצמיחה, לתקני איכות, לבטיחות ולדיווח. הוא יפתח ויישם את אסטרטגיית הייצור העולמית ואת המערכת לניהול מצוינות תפעולית.

“הרקע והניסיון המרשימים של מרק בתעשיית המכונות התעשייתיות והאנרגיה יועילו מאוד ליחידת המשאבות של NCEIG והוא ישמש כחבר חדש בצוות ההנהלה הבכירה שלנו”, אמר דאריל לאמי, נשיא יחידת המשאבות הקריוגניות.

מארק יתמקם ברינו, נוואדה, ויבקר במיקומי המשאבות הגלובליות והמקומיות של הקבוצה. עם תוספת זו, Nikkiso ממשיכה במחויבותה לגלות נוכחות גלובלית ומקומית כאחד עבור הלקוחות שלה.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן