חדשות

מרכז המידע הבינלאומי ללכידת ואחסון פחמן מינה את ג’יימס מילר לנשיא ומנכ”ל

מרכז המידע הבינלאומי ללכידת ואחסון פחמן (CSS) מינה את ג’יימס מילר לתפקיד נשיא ומנכ”ל. המינוי ייכנס לתוקף ב-24 במאי. מילר, מנהל שזוכה לכבוד רב עם ניסיון מעמיק באנרגיה, תשתית תעשייתית ומדיניות ציבורית, מגיע לתפקיד בנקודת מפנה קריטית בפיתוח של טכנולוגיות ללכידה ואחסון פחמן בקנדה וברחבי העולם.

“אנחנו צריכים קיצוץ עמוק בפליטות גזי חממה אם אנחנו מתכוונים לעמוד ביעדי האקלים השאפתניים שלנו בעשורים הקרובים”, אומר מילר. “ארגונים גלובליים רבים, כולל סוכנות האנרגיה הבינלאומית והפאנל הבין-ממשלתי של האו”ם לשינויי אקלים מסכימים שללא CCSהעולם לא יכול לעמוד ביעדי הפחתת הפליטה שלו. אני נרגש להוביל את הארגון הזה בתקופה שבה ההשקעה והעניין הנרחבים ב-CCS מתרחבים”.

ג’יימס מילר, יליד קלגרי, החל את הקריירה שלו בססקצ’ואן, שם היה יועץ בכיר בממשלה לפני שמונה למנהל יחסי הציבור של שירותי הבריאות באזור קלגרי. הוא עבר לתעשיית האנרגיה, וסיפק הנחיות יחסי ציבור ל-TransCanada Corporation (כיום TC Energy) במהלך תכנון ופיתוח של פרויקטי תשתית גדולים כולל צינורות Keystone XL ו-Energy East. לאחרונה הוא ניהל את יחסי הציבור של Pieridae Energy, ועבד על פרויקט LNG בשווי 10 מיליארד דולר מול החוף המזרחי של קנדה, ועל יוזמת לכידת הפחמן המתוכננת של Pieridae שמטרתה ללכוד שלושה מיליון טונות של פחמן דו חמצני מדי שנה.

עם מנדט לקדם את ההבנה והפריסה הגלובלית של CCS בקנה מידה גדול, במטרה להוביל להפחת עולמית של פליטת גזי חממה, מרכז הידע הבינלאומי ללכידת ואחסון פחמן מספק את הידע ליישום פרויקטים בקנה מידה גדול של CCS, כמו גם מיטוב CCS באמצעות לימוד הבסיס במתקן ה-CCS המשולב במלואו Boundary Dam 3 וגם באמצעות מחקר הדור השני המקיף של CCS, הידוע בשם Shand CCS Feasibility Study. המומחיות שלנו חוצה תעשיות כולל מלט, אשלג ושריפת גז טבעי.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן