חדשות

מרי קיי מגנה על למורים בסכנת הכחדה קריטית ועל חיות בר אחרות בשיתוף עם קרן Arbor Day

Mary Kay Inc., תומכת גלובלית בקיימות תאגידית ושמירה על הסביבה, הודיעה היום על השלמת פרויקט ייעור מחדש במדגסקר בשותפות עם קרן Arbor Day, גן החיות והאקווריום הנרי דורלי באומהה, ושותפות המגוון הביולוגי של מדגסקר. ההודעה מגיעה בשעה שנציגים מרחבי העולם מתכנסים במונטריאול בוועידת האו”ם למגוון ביולוגי (COP 15) כדי להתמודד עם משבר המגוון הביולוגי בעולם.

ניהול יערות בר קיימא חיוני לשימור המגוון הביולוגי. הפרויקט, שכלל 42,000 עצים בדרום-מזרח מדגסקר, התמקד בהיפוך עשורים של הרס יערות. היער הוא ביתם של למורים בסכנת הכחדה קריטית ומינים אחרים של חיות בר שאינם נמצאים בשום מקום אחר על פני כדור הארץ. מאמצי נטיעת העצים נועדו גם לשפר את עמידותם של היער והקהילות השכנות.

קרן Arbor Day  מעריכה* כי במהלך 40 השנים הבאות, הפרויקט יביא:

*10,562 טונות של פחמן דו-חמצני נטו (שווה ערך לפחות 2,296 מכוניות על הכביש).

*125 טונות של זיהום אוויר הוסרו (שווה ערך למספיק חמצן עבור 10,500 אנשים).

*2,627,176 גלונים נמנעו ממי נגר (זרימת מים על הקרקע) (שווה ערך ל-29,854 אנשים עם מים נקיים יותר).

“ההשפעה של שותפות זו אפשרה לנו להתקדם באופן משמעותי באחד מאזורי היער הקריטיים ביותר למגוון הביולוגי, כאשר מינים רבים תלויים בעצים אלה להישרדות”, אמרה קייטי לוס, מנהלת התפעול הראשית של קרן Arbor Day. “מרי קיי המשיכה להפגין את תמיכתה המסורה בחיזוק יערות כדור הארץ הזקוקים ביותר לכוכב הלכת שלנו. הגנה ושימור המינים הפגיעים ביותר שלנו חיוניים לפתרון משבר המגוון הביולוגי הנוכחי, ואנו גאים לעבוד עם שותפים החולקים ערך זה”.

רק בחודש שעבר, מרי קיי הודיעה על השלמת פרויקט ייעור מחדש של 69 אקר כדי להחיות את אזור ניהול חיות הבר Econfina Creek  בפלורידה בשותפות עם קרן Arbor Day. בשיתוף פעולה עם מחוז ניהול המים של צפון-מערב פלורידה, הקרן ומרי קיי שיתפו פעולה כדי לשתול 43,000 אורנים ארוכים שיעזרו להגן על משאבי מים קריטיים במחוז ביי פלורידה. היתרונות העיקריים של הפרויקט בתחום הסביבה והמגוון הביולוגי כללו: שיקום ושימור המקור העיקרי של מי שתייה במחוז ביי, פלורידה; שתילה מחדש של מיני עצים מקומיים כדי להחזיר את האזור הזה למצבו הטבעי; ושיפור בית הגידול של חיות הבר באזור, כולל צבאים, שליו בובווייט, סנאים וצבי גופר.

מוקדם יותר השנה, מרי קיי פרסמה גם דו”ח המפרט את השותפות ארוכת השנים שלה עם Arbor Day Foundation. יחד, Mary Kay Inc.  והקרן נטעו יותר מ-1.2 מיליון עצים ברחבי העולם, ויצרו השפעה ניתנת למדידה על מערכות אקולוגיות חיוניות של יערות.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן