מרגישה 22′: .Mary Kay Inc מכריזה על פרסים, אבני דרך והישגים מהמחצית הראשונה של השנה

.Deborah Gibbins, Chief Operating Officer at Mary Kay Inc. Photo: Mary Kay Inc

עם 30 פרסים – כולל עשרה פרסי מעסיקים – Mary Kay Inc מוכרת בזכות המצוינות העסקית, ההשפעה החברתית ומאמצי הקיימות שלה

מרי קיי בע”מ מרגישה 22′. במהלך המחצית הראשונה של השנה, חברת היזמות הגלובלית האייקונית קידמה את החידושים שלה במדעי העור, המשיכה במאמצי ההשפעה החברתית שלה וזכתה במספר פרסים יוקרתיים על עסקיה ומנהיגותה. זה עניין של יופי – והמותג בן כמעט 60 השנים רק מתחיל.

פרסים ונקודות עיקריות לשנת 2022

אתוס ואקוסיסטם: מצוינות עסקית

מקום נהדר לעבוד בו

*מרי קיי סין זכתה בתואר “המעסיקה הטובה ביותר של השנה” על ידי Yidianzixun.

אפקטיביות ארגונית

דבורה גיבינסמנהלת התפעול הראשית בחברת Mary Kay, הרחיבה את תפקידה בתפעול כדי לתמוך באסטרטגיה הדיגיטלית של החברה להיות עסק יותר מבוסס טכנולוגיה, כאשר כל פונקציות ה-IT מדווחות לה כעת.

ניית’ן מור מונה לתפקיד החדש שנוצר כנשיא, מכירות ושיווק גלובלי, וייקח על עצמו את האחריות על כל השווקים של מרי קיי ברחבי העולם התומכים ביועצי היופי העצמאיים של מרי קיי.

צ’ון הרפר הרחיב את תפקידו למנהל שרשרת אספקה ראשי עם תחומי אחריות נוספים על פונקציות רכש ישיר וייצור חוזים.

ד”ר לוסי גילדאה הרחיבה את תפקידה למנהלת חדשנות ראשית, מוצר ומדע. תפקידיה הנוספים כוללים פיתוח מוצרים חדשים, אסטרטגיית תיק מוצרים ותכנון, פיתוח ומסחור תהליכים (PrD&C), הנדסת חבילות (PE) ותאימות למו”פ.

הכרה במנהיגות

המדע שמאחורי היופי

פיתוח מוצרים

חדשנות דיגיטלית

מטרה והשפעה חברתית: זרז לשינוי

העצמת נשים ושוויון

גיוון, שוויון והכלה (DEI)

רכש מגיב מגדרית וגיוון ספקים

חקר הסרטן

אלימות מבוססת מגדר ואלימות במשפחה (DV)

תגובת חירום

*קרן מרי קיי אש קיבלה את פרס סטיבי ארד על מאמצי הסיוע שלה לקוביד-19 בטקס פרסי העסקים האמריקנים השנתי ה-20.

השפעה חברתית גלובלית וקהילה מקומית

קיימות ו-ESG: העשרת החיים היום למען מחר בר-קיימא

שינויי אקלים

ניהול המים

שקיפות והסברה (דיווח עצמי ועדכונים)

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version