×
חדשות

מפע”ת מקבוצת להב אל.אר ממשיכה להתרחב

החברה הודיעה כי רכשה פעילות לאיסוף אשפה קיימת במספר לא קטן של רשויות מקומיות נוספות עם מחזור מכירות של כ-30 מיליון שקל לשנה, הכוללת הסכמי ארוכי טווח עם רשויות מקומיות ומשאיות לאיסוף אשפה

הפעילות נרכשה בסכום מזומן של כ- 3 מיליון שקל לשנה ללא חוב כלשהו ותשלום עתידי לאורך כ- 6 שנים, המותנה בתוצאות הפעילות, ומוערך ע”י החברה בכ- 7.5 מיליון שקל נוספים (כ- 1.25 מיליון שקל לשנה).

ה- EBITDA השנתי עפ”י הערכה צפויה להסתכם בכ- 6 מיליון שקל לשנה הראשונה.

העסקה עדין מותנית במספר תנאים מתלים.

מפע”ת שנרכשה ע”י להב באוגוסט 2022 (65%) תגיע למחזור מכירות של כ- 390 מיליון שקל בשנת 2024, ו- EBITDA צפוי לשנת 2024 של כ- 46.4 מיליון שקל.

למפע”ת צי רכבים של כ- 200 משאיות ורכבים הנדסיים.

בעלות על תחנת מעבר בשרון בעלת קיבולת של 3,000 טון ליום וניצולת נוכחית של 1,500 טון ליום, קרי יכולת הכפלת הכמות בתחנת המעבר ללא השקעה נוספת.

למפע”ת, בנוסף לתחנת המעבר בשרון תחנת מעבר בירחיב ואתר הטמנה בקדומים בשטח של כ- 70 דונם.

בנוסף, להב אל.אר / מפע”ת שותפות במכרז להשבת אנרגיה לאחר שעברו את שלב המיון המוקדם ע”י וועדת המכרזים, בשותפות עם חברת מנרב תשתיות וקונצרן מיצובישי מיפן.

העסקה החדשה הינה חלק מאסטרטגיית הצמיחה של מפע”ת לגידול בתחום איסוף האשפה, הבאתו לתחנת המעבר בדיקת פיתוח מיון האשפה ויצירת אנרגיה וחשמל והבאתו למטמנות.

שהכוונה שלמפע”ת תהא את היכולת וההפעלה בכל השרשרת הנ”ל.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן