בריאותחדשות

מנכ”ל רשות השירות הלאומי-אזרחי ביקר במגן דוד אדום

ראובן פינסקי, מנכ”ל רשות השירות הלאומי-אזרחי, ביקר היום (ד’) במוקד הלאומי של מד”א בקרית אונו ולווה ע”י מנכ”ל מד”א, אלי בין ובכירי הארגון. פינסקי, שהגיע יחד עם ראשי העמותות לשירות לאומי קיים סיור מקיף במוקד, נחשף לפעילות שמוביל מד”א בחזית המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה בישראל, קיבל סקירה מקיפה על הפעילות וההכשרה המקצועית של בני ובנות השירות בקורסי החובשים והפראמדיקים ופגש חלק מ-500 בני השירות הלאומי והאזרחי שמשרתים במד”א “בכל יום כשאנחנו מגיעות למשמרת, בין אם זה באמבולנס, במוקד החירום או בעמדת הדגימות והחיסונים לקורונה אנחנו יודעות שאנחנו לוקחות חלק בהצלת חיים. השירות במד”א מעניק לנו סיפוק מיידי וגדול” סיפרה ליעד דדון, בת שירות לאומי במוקד 101 של מד”א שמשרתת בשנתה השנייה

ראובן פינסקי, מנכ”ל רשות השירות הלאומי-אזרחי: “לאחר שנה לא צפויה ומאתגרת במיוחד, בה בני ובנות השירות עמדו בחזית האזרחית בכל הנדרש, אנו נרגשים לפתוח שנה נוספת אליה אנו מגיעים ערוכים ומוכנים לכל התרחשות שתהיה. אנחנו עומדים בפתחה של שנה חדשה, שגם היא צפויה להיות מאתגרת על רקע התפרצות הקורונה המחודשת, ותפקיד מתנדבי השירות הלאומי הופך למשמעותי יותר מתמיד. בזכות שיתוף פעולה ארוך שנים עם ארגון מגן דוד אדום ומתוך מחשבה על סדרי העדיפויות הלאומיים, מתנדבינו יוצאים היום לשנה או שנתיים של שליחות ותרומה. אנו מאחלים הצלחה רבה לכלל המתנדבים ובטוחים שיתרמו רבות בשנה זו.”

מנכ”ל מד”א, אלי בין: “בני ובנות השירות הלאומי והאזרחי הם כוח אדם איכותי ומשמעותי במגן דוד אדום. שיתוף הפעולה הצמוד בין מד”א לראשות לשירות לאומי-אזרחי צומח ומתפתח במהלך השנים ומסייע לנו לעמוד במשימות הלאומיות למען בריאות אזרחי מדינת ישראל. הרשות מהווה חמצן למד”א – בזכות בנות ובני השירות, אשר נמצאים יחד איתנו בחזית, אנו מוכנים לכל אתגר ומשימה. אני מודה לראובן ולאנשיו על הסיוע לאורך השנים ובתקופת הקורונה בפרט”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן