חדשותישראל

מימון ההמונים מגיע למחלקה לעיצוב תעשייתי באריאל

המכללה הטכנולוגית, הנדסאים באריאל ו – headstart משיקות קורס מימון המונים במסלול עיצוב תעשייתי

זו הפעם הראשונה בישראל שתחום מימון ההמונים נכנס כקורס מובנה בתוך תכנית הלימודים במחלקה לעיצוב תעשייתי. הקורס ייארך כסמסטר שלם, כאשר הסטודנטים במחלקה יקימו קמפיינים לקידום ומימון הפרויקטים האישיים שלהם בקורס.

קורס ייחודי וחדשני נוחת בישראל. המכללה הטכנולוגית, הנדסאים באריאל וקבוצת הדסטארט, קבוצת מימון ההמונים הגדולה בישראל, משיקות שת״פ ראשון וייחודי מסוגו, במסגרתו ילמדו הסטודנטים במחלקה לעיצוב תעשייתי, הנדסאים באריאל, קורס מימון המונים החל משנת הלימודים הקרובה! במסלול ילמדו הסטודנטים כיצד לפתח מוצר בעל פוטנציאל, לעסק אמיתי המגייס כספים. הסטודנטים גם יעלו קמפיינים לאתר הדסטארט כדי לגייס מימון וקהילה לתוצרים שיצרו במהלך הקורס.

הקורס הראשון של מימון ההמונים ייפתח ב-18 באוקטובר וימנה 15 סטודנטים ומיועד לתלמידי שנה ג׳ של המחלקה בלבד. דני אור, מנכ״ל הפלטפורמות הדסטארט,  נטע יהל-מרקוס סמנכ”לית השיווק של קבוצת הדסטארט וראש המחלקה לעיצוב תעשייתי מיכאל שוסטרמן, יעבירו את ההרצאות והתכנים לסטודנטים וילוו אותם באופן מלא ושוטף לאורך השנה. 

דני אור, מנכ”ל הדסטארט: “אנחנו נרגשים להשיק את שיתוף הפעולה עם המכללה הטכנולוגית הנדסאים באריאל ולהכניס את תחום גיוס ההמונים לתוך תכנית הלימודים המאתגרת. בשנים האחרונות ישנה הבנה בחשיבות הפרקטית של הקורסים והתכנים הנלמדים בתחום העיצוב וזהו צעד נוסף ומשמעותי, כאשר מעבר לפן העיצובי, הסטודנטים יגייסו מימון וקהילת לקוחות לתוצרים שהפיקו במהלך הלימודים.

מיכאל שוסטרמן, קרדיט: יוסף כהן

מיכאל שוסטרמן, ראש המחלקה לעיצוב תעשייתי, הנדסאים באריאל:

תחום גיוס ומימון ההמונים נהיה חלק חשוב ובלתי נפרד מעולם היזמות והחדשנות בעשור האחרון. כשמדברים על עיצוב בכלל ועיצוב תעשייתי בפרט, מדברים חדשנות ויזמות. אילו עולמות שמתממשקים באופן טבעי.

“דני ואני נמצאים בקשר מקצועי מזה מספר שנים והופתעתי מאוד לגלות שנוצר ממש וואקום שלא התמלא בעולם מימון ההמונים בארץ בכל הנושא של גיוס מימון לפרויקטים של עיצוב ושל מוצרי צריכה. זה הרי כל כך מתבקש ונכון, מכיוון שהחיבור הוא כל כך טבעי. כך נולד השת”פ והקורס.

כמעצב וכראש מחלקה, אני מחויב להעניק לסטודנטים ולבוגרי המחלקה את התכנים, המעטפת, ואת הידע המעודכן והחדשני ביותר, כדי לאפשר להם להשתלב בשוק העבודה בצורה הטובה ביותר, גם כמעצבים וגם כיזמים. הקורס הזה, מיני רבים, הוא חלק מתכנית הלימודים עליה אני ועוד רבים וטובים עומלים במהלך כל השנה, כדי להכשיר באופן מלא את מעצבי העתיד”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן