חדשות

מיכל סטון מונתה ל-VP HR בחברת הסטארטאפ Finout

מיכל סטון מונתה ל- VP HR, סמנכ”לית משאבי אנוש בחברת הסטארטאפ Finout ותוביל את גיוס העובדים וניהול משאבי האנוש של החברה בישראל ובארה”ב. מיכל בעלת ניסיון של למעלה מעשור בחברות ותחומים שונים בעולמות ה-HR, הובילה את עיצובן של חברות הייטק וסטאראטפים על ידי הקמתם של צוותי HR גלובליים. מיכל עבדה במשך חמש שנים בסטארטאפ Lemonade שם הקימה והובילה את ה-HR משלביו הראשונים עד להנפקת החברה. בתקופתה גדל הארגון מ-30 ל-1,500 עובדים ברחבי העולם. היא בעלת תואר שני בדיפלומטיה וניהול סכסוכים מאוניברסיטת רייכמן ותואר ראשון בהצטיינות בפסיכולוגיה חינוכית מאוניברסיטת בן-גוריון.

מיכל סטון: ״אני שמחה להצטרף לצוות ההובלה של Finout בשלב הצמיחה המואצת שחווה החברה. אני מאמינה שבחירת האנשים הנכונים, הדרכתם ושימורם לאורך הדרך, קריטיים להצלחה של חברה ומעצבים את תרבותה ואת חוסנה העסקי.”

החברה מינתה את תומר מרידור ל- VP Finance & Operations, סמנכ”ל כספים ואופרציה. תומר שימש בתפקידו האחרון פרינסיפל בקרן Viola Growth. שרה טרווין מונתה ל-VP of Customer Success, סמנכ”לית הצלחת לקוחות, והיא תוביל את ניהול הקשרים עם לקוחות החברה בדגש על השוק האמריקאי. 

Finout פועלת בתחום ה-FinOps ומפתחת פלטפורמה לניהול ויעול תשתיות ענן בחברות. ארגונים גדולים נוטים להשתמש במגוון שירותי ענן ותשתיות, כמו AWS, Azure, GCP, Datadog, Snowflake, Databricks, Kubernetes ועוד. ריבוי שירותי הענן והמורכבות שלהם גורמת לאתגר גדול בניהול ההוצאות ולקושי גדול בשליטה, בקרה, תקצוב ותחזיות. תפיסת ה-FinOps מסייעת להתמודד עם אתגרים אלו, על ידי הטמעה של תפישה ארגונית חדשה שגורמת לכל הארגון לדבר בשפה אחידה. Finout הינה מערכת ההפעלה שעליה חברות מטמיעות FinOps. המערכת מאפשרת לארגון לנתח את כל חשבוניות הענן במקום אחד, לשייך את ההוצאות לישויות ארגוניות, ליצור תקציבים, תחזיות ופעולות נוספות להורדת עלויות הענן.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן