מותג הספורט העולמי U.S. Polo Assn. מזנק לשיא של 2.5 מיליארד דולר במכירות קמעונאיות לשנת 2024

צילום: באדיבות U.S. Polo Assn
מכוון ל-3 מיליארד דולר ול-1,500 חנויות U.S. Polo Assn
USPA Global, החברה המנהלת את U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של United States Polo Association – איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), הודיעה כי מותג הספורט סיפק שיא של 2.5 מיליארד דולר במכירות קמעונאיות עולמיות בשנת 2024 עם יעד של 3 מיליארד דולר במכירות ו-1,500 חנויותU.S. Polo Assn. בעתיד הקרוב.
צמיחת השיא המתמשכת של U.S. Polo Assn. נבעה מהרחבת טביעת הרגל הקיימת שלה בכל האזורים ברחבי העולם. U.S. Polo Assn. סיפקה צמיחה מתמדת בצפון אמריקה, השוק הגדול ביותר של המותג, והמשיכה לצבור נתח שוק באזורים מבוססים אחרים במערב אירופה, המזרח התיכון ואמריקה הלטינית. בנוסף, U.S. Polo Assn. צומחת משמעותית בשווקים מתעוררים עבור המותג כמו אסיה פסיפיק ומזרח אירופה. לבסוף, U.S. Polo Assn. נחשב למותג בגדי הגברים הגדול והצומח ביותר בהודו, כאשר המותג מכוון למכירות קמעונאיות של מיליארד דולר במדינה בשנים הקרובות. U.S. Polo Assn. תשיק באופן פעיל גם מספר שווקים אסטרטגיים חדשים בשנת 2025, כולל ארגנטינה, אוסטרליה, ברזיל, פולין ותאילנד.
כיום, טביעת הרגל של U.S. Polo Assn. משתרעת על פני 190 מדינות, עם כ-1,100 חנויות קמעונאיות של U.S. Polo Assn., ואלפי מיקומים אחרים כולל חנויות כלבו, קמעונאות מיוחדת, ערוצי מוצרי ספורט ומסחר אלקטרוני. U.S. Polo Assn. ממשיכה לטפס בסולם הדרגות הקמעונאיות כאחת ממותגי הספורט המורשים הגדולים בעולם, ומדורגת בחמשת המובילים לצד ה-NFL , MLB ו-NBA, על פי License Global.
“החוזק של המותג בהשראת הספורט שלנו, המוצרים האיכותיים והמומנטום העולמי הכללי הביאו לשנת שיא נוספת עבור U.S. Polo Assn.”, הסביר ג’יי מייקל פרינס, נשיא ומנכ”ל USPA Global, החברה המנהלת ומשווקת את המותג U.S. Polo Assn. שמוערך בשווי של מיליארדי דולרים ברחבי העולם. “מנוע הצמיחה הגדול ביותר שלנו עבור U.S. Polo Assn. ברחבי העולם הוא המכירות הישירות שלנו לצרכן, בין אם זה בחנויות בהשראת הספורט שלנו או דרך אתרי המסחר האלקטרוני הממותגים שלנו, המאפשרים לצרכנים לעסוק במותג ובחיבור האותנטי שלנו לספורט”.
“עבור U.S. Polo Assn., ניתן לייחס את הצמיחה המשמעותית שלנו בערוצים ישירים לצרכן ליוזמות האסטרטגיות שלנו להגביר את מעורבות הלקוחות ולבנות מודעות למותג בדרכים המשפרות את חווית הלקוח הכוללת”, הוסיף פרינס.
אסטרטגיית הצמיחה החזקה של U.S. Polo Assn. כוללת התמקדות בלתי פוסקת בהרחבת חנויות קמעונאיות ברחבי העולם. המותג הגדיל את הצי העולמי שלו ליותר מ-1,100 חנויות U.S. Polo Assn., במטרה להגיע לכ-1,500 חנויות עד 2030. לגבי שנת 2024, חנויות אסטרטגיות חדשות וקיימות ברחבי העולם המשיכו להשתפר עם מותג וקונספט ספורט משודרג יותר, המספקות לצרכנים חוויה אותנטית בעת התקשרות עם המותג. מיקומי הדגל משופרים או נפתחים בשווקים בכל רחבי העולם, ומציעים מבחר אוצר של ביגוד ואביזרים של U.S. Polo Assn.לגברים, נשים וילדים.
בנוסף, U.S. Polo Assn. ממשיכה לבנות על האסטרטגיות הדיגיטליות המוצלחות שלה כדי לייצר צמיחת שיא במסחר אלקטרוני עם כ-50 אתרי מותגים ב-20 שפות. ניתן לייחס את הגידול במכירות הקמעונאיות גם להשקות אתרים חדשים בהודו, בריטניה, יפן ורומניה, כולם מפגינים מומנטום אדיר של מסחר אלקטרוני. U.S. Polo Assn. הרחיבה עוד יותר את הנוכחות הדיגיטלית שלה בפלטפורמות המדיה החברתית המובילות, עם למעלה מ-10 מיליון עוקבים ברחבי העולם המפגינים מומנטום גלובלי נוסף.
“אנו נשארים מחויבים להיכנס לשותפויות והזדמנויות חדשות כדי להניע את התרחבות השוק הבינלאומי שלנו ולהגדיל את היצע קטגוריות המוצרים שלנו תוך העלאת אסטרטגיית המותג הגלובלית שלנו, חיזוק קשרי הספורט האסטרטגיים והמשימה הפילנתרופית שלנו תוך העמקת הקשר האותנטי שלנו לספורט הפולו”, מסכם פרינס.
מערכת היחסים של המותג עם ESPN תמשך כעת עד 2026 עם הארכה אחרונה, המביאה את הספורט המרגש לקהל עולמי גדול והופכת את הפולו לנגיש למיליוני משקי בית וערוצים דיגיטליים מרובים. אליפות ארה”ב הפתוחה בפולו המהוללת של הספורט (U.S. Open Polo Championship®), המשודרת על ידי ESPN עם הנחייה של הפרשן האגדי של ESPN כריס פאולר, יושבת כעת לצד חברת העילית של המאסטרס והדרבי של קנטאקי כאחד מאירועי הספורט האביביים היוקרתיים ביותר במדינה. בנוסף, נחתמה עסקה אייקונית עם Star Sports India לשידור כמה מאליפויות הפולו המובילות בעולם, בחסות U.S. Polo Assn, לצד ווימבלדון, ליגת העל בכדורגל וליגת העל ההודית (IPL).
מרכז הפולו הלאומי USPA (NPC), היעד המוביל של הספורט בצפון אמריקה, הביא קהל שיא ומכירות בימי ראשון לעונת הפולו האמריקנית 2024-2025, עם הפולו הטוב בעולם מינואר עד אפריל. המקום המדהים, שנמצא כעת בבעלות USPA, ממוקם במחוז פאלם ביץ’ היפהפה, פלורידה, משתרע על פני 160 האקר, וכולל מספר מגרשי פולו דשא, אוכל משובח, מגרשי טניס, מקומות ישיבה באצטדיון, בריכת שחייה וחנות USPA ששופצה לאחרונה. מיקום הדגל הזה הוא חווית צרכן גבוהה וגדושה במורשת ואופנה עשירה של פולו, המתהדר באוסף מגוון של סחורה בהשראת ספורט ויוקרה. במרכז חנות USPA נמצא “Halo”, מסך עגול ב-360 מעלות המציג את רגעי השיא המרגשים ביותר של הפולו של העונה, וסוחף את אוהדי הפולו והצרכנים כאחד.
בנוסף לתמיכה ביוזמות מעורבות הצרכנים של המותג, הצוות העולמי של USPA מתכונן ברחבי העולם לסדרה של אירועים עולמיים וקמפיינים של מותגים לרגל יום השנה ה-135 כדי ליצור חוויה בלתי נשכחת עבור אוהדי ספורט וצרכנים בשנת 2025. קמפיין יום השנה של אגודת הפולו בארה”ב, שיוצא כעת לדרך, חוגג את השנה ה-135 של USPA וכולל הפעלות בשווקים מרכזיים, כולל צפון אמריקה, אירופה, אסיה, המזרח התיכון ואמריקה הלטינית. במהלך שנת 2025, הצרכנים יכולים לצפות לאירועים בלעדיים בחנות, חוויות דיגיטליות, קולקציות קפסולה ושיתופי פעולה עם משפיענים וספורטאים, כולם חוגגים את המורשת והעתיד של הספורט.
“בשנת 2024, הצוות הגלובלי של הפולו האמריקני והשותפים האסטרטגיים העולמיים שלנו סיפקו תוצאות פיננסיות חסרות תקדים והגיעו להישגים משמעותיים בהיצע המוצרים שלנו, יוזמות התרחבות, מאמצי שיווק ושידור גלובליים”, אמר פרינס. “אני מצפה לשנת 2025 מרגשת עם קמפיין יוצא דופן ליום השנה ה-135 הכולל אירועים גלובליים שכבר מתקיימים בארצות הברית, הודו וסין, עם אירועים נוספים באיטליה, בריטניה, טורקיה ומחוצה לה”.
“מעולם לא הייתי בטוח ואופטימי יותר לגבי העסקים הגלובליים של U.S. Polo Assn. שיגדילו את הנוכחות שלנו בשוק ויגדיל את מעמד ההובלה שלנו, עם היעד לטווח הקרוב לעבור את המכירות העולמיות של 3 מיליארד דולר ו-1,500 חנויות קמעונאיות בארה”ב עד 2030”, מסכם פרינס.