חדשות

מוטורולה סולושנס רוכשת את חברת התוכנה Noggin

ומחזקת את פתרונות התקשורת לגופי חירום עם תוכנת ניהול אירועי חירום מבוססת ענן

חברת מוטורולה סולושנס (NYSE: MSI) הודיעה על רכישת Noggin, ספקית בינלאומית מובילה של תוכנה לניהול אירועי חירום (CEM) מבוססת ענן. הרכישה תאפשר למוטורולה סולושנס להציע ללקוחותיה פתרונות מקיפים לניהול אירועי חירום, תוך שיפור החוסן העסקי והתפעולי שלהם.

התוכנה של Noggin מסייעת לארגונים וחברות תשתיות קריטיות (כמו מים, חשמל ותחבורה) להיערך ולתת מענה אפקטיבי למקרי חירום. הפלטפורמה האינטגרטיבית של החברה מאפשרת ללקוחותיה: ליצור תהליכי עבודה גמישים לניהול אירועי חירום, להשתמש במפות מובנות, דאשבורדים ייעודיים לקבלת תמונת מצב בזמן אמת, לשפר את התקשורת בין הכוחות בשטח, לחזק את החוסן העסקי והתפעולי של הארגונים, ולהבטיח את ביטחון הציבור. 

עם ממשק אחיד וקל לשימוש, התוכנה של Noggin מאפשרת לכוחות המענה הראשוניים בשטח לתקשר באופן ישיר ולקבל תמונת מצב אחידה בפעילות היומיומית שלהם, בעת טיפול באירועים במקרי חירום. הרכישה של Nogginמהווה חיזוק נוסף ליכולת של מוטורולה סולושנס לחבר בין גופי ביטחון הציבור וארגונים. שיתוף פעולה זה חיוני ליצירת גישה פרואקטיבית יותר להבטחת ביטחון ובטיחות הציבור.

“ההשקעות שלנו בטכנולוגיה לטובת חיבור בין אלו שבמצוקה, לכוחות שיכולים לסייע להם היא קריטית יותר מתמיד,” אמר גרג בראון, יו”ר ומנכ”ל חברת מוטורולה סולשונס. “חברת Noggin מאפשרת לנו להעמיק את החוסן של ארגונים ואת יכולות ניהול אירועי חירום, הדרושים כעת יותר מתמיד על מנת להתמודד עם האיומים ומורכבויות הגוברים בעולם.” 

Noggin מצטרפת לפורטפוליו ההולך וגדל של פתרונות מוטורולה סולשונס לניהול אירועי חירום, המשכיות עסקית וחוסן תפעולי. רכישה זו תאפשר למוטורולה סולושנס להציע ללקוחותיה פתרונות מקיפים יותר ומותאמים אישית, תוך סיוע להם להתמודד עם האתגרים ההולכים וגוברים בתחום הביטחון הציבורי.

“יחד עם מוטורולה סולושנס, נמשיך לסייע לארגונים במענה מהיר וניהול של כל סוג של אירוע שלילי או הפרעות”, הסביר ג’יימס בודם-ווטמן, מנכל Noggin“. אנחנו שמחים על הצעד הבא במסע שלנו שיאפשר לנו להציע את הפתרונות שלנו לבסיס רחב יותר של לקוחות.”

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן