מובילאיי ממנה את מורן שמש רוז’נסקי למנהלת הכספים הראשית שלה

Mobileye

חברת מובילאיי (Mobileye Global Inc) (נאסד”ק: MBLY, מובילאיי או “החברה”) הודיעה כי מורן שמש רוז’נסקי מונתה לתפקיד מנהלת הכספים הראשית (CFO) של החברה, וכי המינוי נכנס לתוקף ב-11 בספטמבר 2023. למורן שמש רוז’נסקי למעלה מ-18 שנות ניסיון בתחום הפיננסי כולל תפקידה האחרון כממלאת מקום מנהלת הכספים הראשית של Mobileye.

“מאז ומתמיד היה לנו אמון עצום במורן. במהלך החודשים האחרונים התברר כי כישוריה, הניסיון שלה, הידע הספציפי שיש לה בחברה ויכולתה לנהל צוות עם ביצועים חזקים הופכים אותה למועמדת המתאימה ביותר למשרת CFO ב-Mobileye”, אמר פרופסור אמנון שעשוע, נשיא ומנכ”ל Mobileye.

מורן שמש רוז’נסקי תהיה כפופה לפרופ’ שעשוע ותהיה אחראית על ארגון הכספים הגלובלי של Mobileye, לרבות תכנון ותקצוב, חשבונאות ודיווח וכן מיסוי.

“אני גאה מאוד ונלהבת לקבל על עצמי את התפקיד”, אמרה מורן שמש רוז’נסקי, מנהלת הכספים הראשית של Mobileye. ״Mobileye היא חברה דינמית עם יכולת לשנות את ענף הניידות ולהמשיך ולתרום לבטיחותם בכבישי העולם. אני מברכת על המשך עבודתי עם אמנון ושאר החברים בצוות ההנהגה, במטרה לממש את החזון האסטרטגי שלנו״.

מורן שמש רוז’נסקי, 43, כיהנה במספר תפקידים ב- Mobileyeמאז שנת 2016. לאחרונה מילאה את מקומה של מנהלת הכספים בחברה ובעבר שימשה כסמנכ”לית כספים, מנהלת כספים ומנהלת תאגידים. טרם הצטרפותה ל-Mobileye מורן שמש רוז’נסקי כיהנה במספר תפקידי דיווח פיננסי בתנובה, כולל ראש אגף איחוד ודיווח בין 2013-2016, ועוד קודם לכך שימשה במספר תפקידים בקבוצת שירותי הייעוץ החשבונאי של PwC, לרבות מנהלת בכירה.

כפי שהוכרז מוקדם יותר ענת הלר, סמנכ”לית הכספים הקודמת של Mobileye, פרשה מתפקידה ב-26 ביוני, 2023 מסיבות אישיות. ענת הלר ממשיכה לשמש יועצת אסטרטגית למחלקת הכספים של Mobileye ולהנהלה הבכירה.

פרופ’ שעשוע הוסיף: “בשם הצוות של Mobileye, ברצוני לחזור ולהודות לענת על מנהיגות יוצאת דופן, על מסירותה ועל תרומתה ל- Mobileyeבמהלך השנים האחרונות. אנו מאחלים לה הצלחה רבה ומודים על המשך העבודה שלה עמנו כיועצת”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version