מגן אופק הישראלית נבחרה כאחת מ-250 חברות ה-MSSP הטובות בעולם

Moshe (Moshik) Esterin, Founder & CEO, Magen Ofek, Photo: Business Wire

החברה נכללה ברשימת MSSP Alert היוקרתית לשנת 2021, אשר מדרגת את חברות האבטחה המובילות בעולם

מגן אופק הישראלית נכללה ברשימת MSSP Alert לשנת 2021. הרשימה, אשר מפורסמת מדי שנה על ידי After Nines Inc, עוקבת אחר התפתחות שוק שירותי האבטחה המנוהלים ומדרגת את חברות ה-Managed Security Service Provider) MSSP), ה-MDR וה-SOCaas הטובות בעולם, בתחום אבטחת הסייבר (http://www.msspalert.com/top250). הדירוג מתבצע על פי סקר הקוראים של MSSP Alert והסיקור הגלובלי באתר, במהלך השנה. 

“אנחנו גאים להיכלל ברשימה הזו. אני מאמין ששירות מנוהל הוא מרכיב מרכזי במציאות הנוכחית, והחזון שלנו הוא להפוך את אותו לנגיש עבור עסקים קטנים ובינוניים, בכל רחבי העולם”, ציין משה (מושיק) אסתרין, מנכ”ל מגן אופק.

“After Nines Incו-MSSP Alert מברכים את מגן אופק על הכבוד לו זכתה השנה”, אמרה איימי כץ, מנכ”לית After Nines Inc. “בזמנים בהם התקפות סייבר מתמשכות – בדמות תוכנות כופר, תוכנות זדוניות ופגיעה בשרשרת האספק – הן חלק מהמציאות העסקית היומיומית, הקהילה של MSSP ממשיכה להפחית סיכונים עבור עסקים וארגונים ממשלתיים ברחבי העולם”.

להלן הנקודות המרכזיות שעולות מהסקר המתלווה לרשימה:

הרשימה והסקר בוצעו תחת פיקוחו של מומחה התוכן ג’ו פאנטיירי (JoePanettieri@). תוכלו למצוא אותם כאן: http://www.msspalert.com/top250.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version