×
חדשות

מגדל מקיימת מגוון פעילויות לציון שנה למלחמה

טקס זיכרון התקיים הבוקר ברחבת הכניסה לבניין הראשי בקמפוס אליו הוזמנו כלל עובדי החברה בפתח תקווה. הטקס כלל דקה דומייה, נאום של מנכ”ל החברה, רונן אגסי ושירת התקווה. הדגלים בכניסה לבניין הורדו לחצי התורן

חברת מגדל ביטוח ופיננסים, המעסיקה למעלה מ-4,000 עובדים, מקיימת היום מגוון פעילויות לציון שנה למלחמה, מרביתן בקמפוס החברה בפתח תקווה.

בשעה 11:00 התקיים טקס זיכרון ברחבת הכניסה לבניין הראשי בקמפוס אליו הוזמנו כלל עובדי החברה בפתח תקווה. הטקס כלל דקה דומייה, נאום של מנכ”ל החברה, רונן אגסי ושירת התקווה. הדגלים בכניסה לבניין הורדו לחצי התורן.

צילום: יח”צ מגדל

בנוסף, החברה הקימה שתי עמדות זיכרון: עמדה להדלקת נרות זיכרון שהוצבה ברחבת הכניסה לבניין וקיר זיכרון שהוצב בלובי הבניין בו משתפים העובדים תמונות וזיכרונות על קרובים, חברים ואנשים שהכירו ונרצחו או נהרגו מאז תחילת המלחמה. לאחר הטקס הוקרן לעובדים הסרט We will dance again.  

לעובדים הוצע גם מגוון רחב של אפשרויות להתנדבות עבור נפגעי המלחמה, כגון ביקור פצועים, בישול ארוחות לנזקקים וסיוע במרכזי טראומה. הפעילויות מתקיימות בשבועות האחרונים והגיעו לשיאן לקראת ה- 7.10. 

מגדל לוקחת חלק גם במהלך הברייק החסר, אליו הצטרפו מספר חברות מובילות במשק כגון בנק הפועלים, כלמוביל, תנובה ועוד. במסגרת זו, מעלות החברות קמפיינים בטלוויזיה שעליהם הולבשו ריבועים צהובים המסתירים חלק מהקמפיין, עם הכיתוב: “כל זמן שהם חסרים, אנחנו לא שלמים”. בנוסף, החברה תלתה שלט על בניין הקמפוס הראשי בפתח תקווה, אותו ניתן לראות מציר ז’בוטינסקי, עם מסר הקורא להחזרת החטופים. 

הפעילות מתקיימת במקביל גם במסגרת הפנים ארגונית של החברה. 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן