חדשות

לידרטק ו-Prospector Capital Corp מודיעות על אפקטיביות הצהרת הרישום

ועל אסיפה כללית יוצאת דופן ביום 13 בדצמבר 2023 לאישור שילוב עסקים

LeddarTech Inc.® (“לידרטק” או “החברה”) מפתחת תוכנת רכב מבוססת AI בעלת תפיסה תחושתית ומיזוג סנסורים עבור יישומי ADAS ו-AD, ו-Prospector Capital Corp (“פרוספקטור”) (נאסד”ק: PRSR, PRSRU, PRSRW), חברת רכישה למטרות מיוחדות הנסחרת בבורסה בראשות נשיא קוואלקום לשעבר דרק אברל ובראשות סגן יו”ר קוואלקום לשעבר סטיב אלטמן, הודיעו היום כי ב-4 בדצמבר 2023 רשות ניירות ערך האמריקאית (“SEC”) הכריזה על תוקף הצהרת הרישום בטופס F-4, כפי שתוקן, שהוגשה על ידי LeddarTech Holdings Inc. (“Newco”) בקשר לשילוב העסקים המוצע שהוכרז בעבר (“שילוב העסקים”). ניתן לצפות בהגשה במלואה באתר הרשות לניירות ערך בכתובת www.sec.gov.

Prospector גם החלה לשלוח בדואר את כתב ההצבעה / התשקיף הסופי ביום 4 בדצמבר 2023, אשר נכלל בהצהרת הרישום, המתייחס לאספה הכללית שלא מן המניין של בעלי המניות שתתקיים בקשר עם שילוב העסקים (“האסיפה הכללית שלא מן המניין”). האסיפה הכללית שלא מן המניין צפויה להתקיים ב-13 בדצמבר 2023 בשעה 10:00 בבוקר שעון החוף המזרחי. האסיפה הכללית יוצאת הדופן תתקיים במשרדי White & Case LLP  הממוקמים בכתובת 1221 1221 Avenue of the Americas, New York, NY 10020, ובאופן וירטואלי באמצעות שידור חי באינטרנט ב- www.cstproxy.com/prospectorcapital/egm2023. מחזיקי המניות הרגילות של Prospector בסיום העסקים במועד הקובע של 14 בנובמבר 2023 זכאים להודעה על האסיפה הכללית שלא מן המניין ולהצביע באסיפה הכללית שלא מן המניין. פרטים נוספים על צירוף העסקים וההחלטות שיצביעו עליהן באסיפה הכללית שלא מן המניין ניתן למצוא בכתב ההצבעה הסופי / בתשקיף שהוגש על ידי Prospector, הזמין בכתובת www.sec.gov.

בהנחה שמתקיימים תנאי הסגירה של צירוף העסקים, לרבות אישור הקומבינציה העסקית על ידי בעלי המניות של Prospector, החברה הממוזגת מתכוונת לפעול בשם LeddarTech Inc וצפויה להירשם למסחר בנאסד”ק תחת הסימול “LDTC”, עם כתבי אופציה תחת הסימול “LDTCW”. הרישום בנאסד”ק כפוף לסגירת השילוב העסקי ולמילוי כל דרישות הרישום בנאסד”ק.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן