חדשות

לאחר הבטחת מימון אסטרטגי של 125 מיליון דולר חברת הסייבר Semperis מגייסת עובדים

חברת הסייבר Semperis, חלוצה בתחום ניהול ואבטחת זהויות בארגונים, מגייסת עובדות ועובדים למגוון של תפקידי פיתוח בהם מהנדסי תוכנה ומנהלי צוותים. מהנדסי התוכנה של החברה מתמודדים עם אתגרים מורכבים של עיבוד כמויות גדולות של דאטה ותגובה בזמן אמת תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות. בנוסף מגייסת החברה אנשי מוצר, אבטחה, פיתוח, שיווק, מכירות, אופרציה ו-CSM למשרדי החברה בארה”ב, גרמניה, בריטניה וצרפת.

Semperis הבטיחה לאחרונה מימון אסטרטגי בהיקף של 125 מיליון דולר בהון וחוב מ- J.P Morgan ו- Hercules Capital, על פי שווי של מעל למיליארד דולר. הגיוס הצטרף לסבב C בהיקף של 200 מיליון דולר שהיה בשנת 2022 בהובלת KKR. ההשקעה החדשה מאפשרת לחברה להשקיע בחדשנות המוצר ולתמוך בגידול הגלובלי של מספר הלקוחות.

Semperis מופיעה ברשימת 500 חברות הטכנולוגיה הצומחות של דלויט במשך ארבע שנים רצופות ועוקפת בעקביות את עמיתיה בענף. החברה מספקת את פלטפורמת ההגנה המקיפה ביותר של מערכות הזהות ומהימנה על ידי הארגונים והגופים הממשלתיים הגדולים בעולם, כדי לצמצם באופן דרמטי את שיעור ההצלחה של תוכנות כופר והתקפות הרסניות אחרות. דוח ה-Total Economic Impact™‎ של Forrester לשנת 2024 מפרט את החיסכון הפוטנציאלי של מיליוני דולרים עבור ארגונים לאחר פריסת Semperis, כולל קיצור זמן השבתת המערכות ב-90 אחוז, השקעת 40 אחוז פחות זמן במעקב ידני אחר איומים, והפחתת סיכון הסייבר הכולל לפני, במהלך ולאחר המתקפה.

עבור צוותי אבטחה המופקדים על הגנה על סביבות היברידיות ומרובות עננים, Semperis מבטיחה את השלמות והזמינות של שירותי המידע הארגוני הקריטי בכל שלב בשרשרת הפגיעה של מתקפת סייבר בארגון ומצמצמת את משך ההתאוששות ב-90%. הטכנולוגיה המוגנת בפטנט של Semperis, נבנתה במטרה לאבטח סביבות Active Directory היברידיות ומגנה על למעלה מ-100 מיליון זהויות מפני התקפות סייבר, פריצות למאגרי הנתונים ושגיאות. הארגונים המובילים בעולם סומכים על Semperis בזיהוי פגיעות, יירוט התקפות סייבר והתאוששות מהירה מתוכנות כופר ואירועים אחרים של פגיעה בשלמות הנתונים.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן