יוטפו רוכשת את Coho AI כדי לפתח CDP מבוסס בינה מלאכותית לאיקומרס

מנכ״ל יוטפו, תומר תגרין, צילום: מור שני

רכישת פלטפורמת נתוני הלקוחות על ידי פלטפורמת השיווק המובילה לשימור לקוחות באיקומרס, מחזקת את המחויבות של יוטפו לשימור לקוחות חכם עם AI. המהלך יעצים את היכולת של יוטפו לעזור למותגים להגדיל את ערך חיי הלקוח, באמצעות תובנות חכמות מבוססות AI והתאמה אישית של מסע הלקוח

יוטפו, פלטפורמת השיווק המובילה לשימור לקוחות באיקומרס, הכריזה היום על רכישת Coho AI, פלטפורמת נתוני לקוחות (CDP) חדשנית מבוססת בינה מלאכותית. רכישה זו מהווה צעד משמעותי במשימתה של יוטפו להפוך נתוני לקוחות לא מעובדים לתובנות ופעולות מניבות הכנסות בזמן אמת עבור מותגי איקומרס, ובכך להעניק למותגים את היכולת ליצור מסעות לקוח אישיים עבור כל לקוח.

Coho AI הוקמה מתוך תובנה פשוטה אבל משמעותית. אנשי שיווק מתמודדים עם אתגר משותף: הם מוצפים בנתונים, אבל מתקשים להשתמש בהם ליצירת מעורבות לקוחות משמעותית. החברה בנתה סוכן מונע בינה מלאכותית שקולט אינטראקציות רלוונטיות עם לקוחות, מנתח התנהגות, מייצר תובנות ישימות ומסעות לקוח מותאמים אישית. Coho AIמאפשרת איסוף כמויות עצומות של נתוני לקוחות רלוונטיים ממספר נקודות מגע, כולל כוונה והתנהגות רכישה, דפוסי מעורבות וגורמים מעכבים. הבינה המלאכותית מעבדת את הנתונים הגולמיים לתובנות חיזוי וסגמנטציה חכמה, ומאפשרת למותגים לקבוע באיזה ערוץ להשתמש (אימייל, SMS, תמריצים וכו’) עבור כל לקוח, לחזות כיצד לפנות לכל לקוח עם המסר המתאים בזמן המתאים, לתמוך באסטרטגיות שיווק מותאמות אישית על בסיס נתונים בזמן אמת ולהריץ אינספור בדיקות קטנות כדי להגיע לתוכן המיטבי עבור כל קונה.

רכישת Coho AI מחזקת את המחויבות של יוטפו לשימור לקוחות חכם עם AI. המהלך הזה מעצים את היכולת של יוטפו לעזור למותגים להגדיל את ערך חיי הלקוח, באמצעות תובנות חכמות מבוססות AI והתאמה אישית של מסע הלקוח – דרך חוויות באתר, תמריצי נאמנות, אימייל ו-SMS. כל אלה מאפשרים למותגים לשפר את חוויית הלקוח ולהגדיל את ההכנסות.

בעקבות הצטרפות הצוות של Coho AI, יוטפו תיצור את ה-CDP מבוסס הבינה המלאכותית הראשון מסוגו והיעיל ביותר עבור מותגי איקומרס. חיבור זה יאפשר איחוד נתונים לשיפור התאמה אישית רחב ויאפשר למותגים לאחד באופן אוטומטי נתוני לקוחות מכל האינטראקציות, לייצר תובנות מיידיות שאנשי שיווק יכולים לנצל כדי לייעל מעורבות ולחזות ולהפעיל מעורבות לקוחות עם המלצות חכמות מבוססות AI.

יוטפו מחויבת לשימוש אחראי בבינה מלאכותית, תוך הקפדה על עמידה בכל התקנות המרכזיות, כולל חוק הבינה המלאכותית של האיחוד האירופי ו-GDPR. עם שילוב Coho AI, תמשיך יוטפו להעניק עדיפות לשקיפות, הוגנות ופרטיות – לצד חדשנות ועמידה בדרישות הרגולציה.

מנכ”ל יוטפו, תומר תגרין: “אחד האתגר המשמעותיים באיקומרס כיום הוא לא חוסר בנתונים – אלא מה עושים איתם. העתיד של שימור לקוחות הוא התאמה אישית רחבה ואפקטיבית, ומותגים זקוקים לבינה מלאכותית שלא רק מנתחת נתונים אלא גם עוזרת לפעול על פיהם. כל מותג רוצה חוויית לקוח מותאמת אישית, אבל היום זה כרוך בנתונים מפוזרים, חוסר יעילות, והחמצת הזדמנויות. באמצעות רכישת Coho AI, אנו מאיצים את החזון שלנו לבנות את ה-CDP חכם ומבוסס הבינה המלאכותית היעיל ביותר לאיקומרס, ומסייעים למותגים להפוך נתוני לקוחות גולמיים לתובנות בזמן אמת שמניעות החלטות ופעולות שמגדילות הכנסות במסע הלקוח. המטרה היא לאפשר לאחד נתונים, לספק תובנות ולעזור למותגים לקבל החלטות טובות יותר שמניעות הכנסות, והכל במקום אחד”. 

מנכ”ל Coho AI, איתמר פלקון: ״הקמנו את Coho AI מתוך חזון לשנות את הדרך שבה אנשי שיווק מתקשרים עם הלקוחות שלהם. פעמים רבות, תובנות חשובות הולכות לאיבוד בין נתונים מקוטעים וכלים שלא מחוברים זה לזה, מה שמקשה על מיצוי מלא של מעורבות וצמיחה. המשימה שלנו תמיד הייתה לגשר על הפער הזה – ולאפשר לאנשי שיווק למנף תובנות מבוססות בינה מלאכותית ואוטומציה כדי לייצר השפעה אמיתית. הצטרפותנו ליוטפו מאפשרת לנו להביא את מה שלמדנו לעולם האיקומרס, ולעזור למותגים לא רק לאסוף נתוני לקוחות, אלא גם להפוך אותם לפעולות שמניעות מעורבות, שימור וצמיחה חכמה יותר״.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version