הייטק HI TECHחדשותסטארטאפ ניישן

טרוליון מכריזה על פלטפורמת חשבונאות בזמן אמת המופעלת על ידי בינה מלאכותית, מבטיחה מימון סיד

טרוליון הופכת לאוטומטי את התהליך של חשבונאות חכירה כדי ליצור מבט משתלם ופונקציונלי על נתוני חוזים לארבע חברות ראיית חשבון הגדולות ולמנהלי כספים ראשיים כאחד

Trullion, שנקראה בעבר SMRT, היא פלטפורמה לאוטומציה של זרימות עבודה פיננסיות שלוקחת נתונים לא מובנים כמו קובצי PDF ומתרגמת אותם לדוחות כספיים בזמן אמת, כולל חשבונאות חכירה והכרה בהכנסות. החברה, עם מטות משותפים בתל אביב וניו יורק, גייסה סבב מימון שהובילו במשותף גרייקרופט ואלף. משקיעים אסטרטגיים נוספים שמשתתפים בסבב כוללים את Verissimo Ventures ומנהלים בענף כמו בוב מיילוד, ארטי מינסון, ג’ודי פיידר וזק בוקמן.

טרוליון מתרגמת אוספי נתונים עצומים מחוזים ב-PDF, מאקסל וממקורות אחרים לתוך מערכת אחת עבור צוותי חשבונאות. הפלטפורמה יוצרת ראות בזמן אמת לתוך הנתונים הפיננסיים של החברה על ידי שימוש בבינה מלאכותית כדי לסקור פריטים כמו הסכמי חכירה והכנסות ולתרגם אותם לתמונה של נתונים חיים, עם שקיפות של 360° לנתוני המקור. באמצעות הזנת נתונים אוטומטית, החברה מונעת טעות יקרות, חוסכת זמן ומייעלת את התהליך שהוא לעיתים קרובות מורכב שנדרש מבעלי עניין בחשבונאות.

“טרוליון יוצרת מקור אחד של אמת למנהלים פיננסיים”, אמר אייזיק הלר, מייסד שותף ומנכ”ל טרוליון. “על ידי שימוש בבינה מלאכותית ואוטומציה, אנחנו יוצרים רמות חדשות של שקיפות, חוסכים זמן ומחזקים את האופן שבו רואי חשבון יכולים לגשת לכמויות עצומות של נתונים”.

טרוליון מביאה ראות חדשה ומייעלת תהליכים לחשבים, צוותי ביקורת ומנהלי כספים כאחד. זה יכול לקחת עד שלוש שעות לבדוק כראוי חוזה חכירה אחד ולהוציא ממנו נתונים כדי לציית באופן מדויק לפי תקני חשבונאות החכירה החדשים ASC 842, IFRS 16 ו-GASB 87, וזה יוצר נטל כספי וזמן עצום לצוותי חשבונאות וביקורת פנים. תוכנת החשבונאות המשתלמת המופעלת על ידי בינה מלאכותית של טרוליון מתרגמת אוטומטית הסכמים לזרימות עבודה חשבונאיות לשם עבודה משותפת בזמן אמת, והיא יכולה להמיר ציות על בסיס פרויקטים לשותפות מתמשכת.

“ענף הניהול הפיננסי קופא על שמריו כבר הרבה שנים כשעניינים בעייתיים בענף, כולל שמירה על יעילות, דיוק ושקיפות, מגבילים את הזמן והעבודה המשותפת של המנהלים הבכירים”, אמר ברנט בולטימור, מנהל בגרייקרופט. “אנחנו נרגשים לתמוך בהתקדמות של טרוליון במהפכה שהיא מחוללת בשימוש בבינה מלאכותית בתוכנת חשבונאות ובמתן מבט ברור ופונקציונלי על נתונים של חוזים לארבע חברות ראיית חשבון הגדולות ולמנהלי כספים של ארגונים כאחד”.

הצוות המייסד של טרוליון בילה עשר שנים בארגונים צומחים בחשבונאות ופיננסים של חברות, פיתוח מוצרים וצוותי אסטרטגיה. אייזיק הלר, מייסד שותף ומנכ”ל טרוליון, בילה כמעט עשר שנים בניהול של פרויקטי חשבונאות וצוותי מוצרים ב-Sabre Corporation ו-Visual Lease. להלר מצטרף המייסד השותף ומנהל הטכנולוגיות אמיר בולדו, ששימש בעבר סגן נשיא בכיר למו”פ ב-Silverfort, סגן נשיא לחדשנות ב-Drivenets ותפקידי ניהול אחרים במו”פ ב-Zerto ויחידת העלית הטכנולוגית בצבא הישראלי 8200. את ההצלחה של טרוליון אפשר לייחס למומחיות של הצוות בשילוב של טכנולוגיה חדשנית ולמידת מכונה עם השפה האוניברסלית של העסקים, החשבונאות.

“מעטים בענף החשבונאות הבינו איך לרתום ביעילות את הכוח של בינה מלאכותית, אבל אייזיק והצוות מחדשים את היכולת של מנהלי כספים, מבקרים וצוותי ביקורת של ארגונים לנהל מסמכים ונתונים פיננסיים”, אמר מייקל אייזנברג, שותף כללי באלף. “אלף נרגשת לתמוך ביוזמה של טרוליון למחשב ולייעל תהליך שהיה קודם ידני, יקר ועתיר עבודה”.

עם פעילות בניו יורק וישראל, המימון החדש יאפשר לטרוליון להשקיע בכישרונות מהרמה העליונה ובזרימות עבודה פיננסיות חדשות.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן