חדשותסטארטאפ ניישן

טראקנט מרחיבה את מעגל הלקוחות המשלמים באירופה

קבוצת DSV, ענקית הלוגיסטיקה הדנית תחל בפעילות מסחרית ברומניה בפלטפורמה של טראקנט

הפלטפורמה של חברת Trucknet מאפשרת לחברות הובלה ולוגיסטיקה למזער את הנסיעות הריקות באופן משמעותי, על ידי ממשק תיעדוף אוטומטי של רכבים זמינים עם חברות אחרות בתחום התחבורה והלוגיסטיקה, על ידי ביצוע התאמה חכמה על בסיס מיקום בין משאיות ריקות לבין מטענים.

לדברי מר חנן פרידמן, מנכ״ל ומייסד החברה: ״בתוך זמן קצר שתי חברות משמעותיות באירופה החליטו להשתמש במערכת שלנו לאחר שראו את הערך הרב שהיא נותנת לכלל המשתמשים.  הבעת אמון זו בזמן מהיר מחזקת את הביטחון שלנו הן בצורך העולמי ובמיוחד באמון הגדול  שאנו זוכים בטכנולוגיה שפיתחנו וביעילות והרווחיות שהביאה עימה.

השימוש בפלטפורמה של Trucknet יאפשר לענקית ההובלה הדנית, שיפור ואופטימיזציה בניהול ציי הרכבים וניהול מו”מ של רכבים זמינים עם חברות אחרות, מערכת מכרזים און ליין לכל עסקה (BID). 

בנוסף לשימוש בפלטפורמה שלנו ערך סביבתי רב, שיאפשר מזעור נסיעות המשאיות הריקות בצי תוך צמצום פליטת מזהמים.

ההסכם שחתמנו היום עם ספקית שילוח ולוגיסטיקה המבצעת כ- 150,000 נסיעות בשנה ואשר הינה חלק מקבוצת DSV העולמית – ענקית שילוח ולוגיסטיקה בינלאומית הפועלת בלמעלה מ-80 מדינות ברחבי העולם ואני מאמין שהצלחה עשויה לגרור הסכמים עם מדינות נוספות בקבוצה.

טראקנט, המפתחת פלטפורמה המאפשרת התאמה חכמה בין מקום פנוי להובלה במשאיות לבין מטענים לשיפור היעילות והרווחיות של החברות מודיעה היום כי קבוצת DSV סיכמה עם החברה על סיום התאמת המערכת לצרכי DSV  ותחל ברישום לפלטפורמה של כ- 3,000 חברות הובלה, המשמשות קבלני משנה של DSV וזאת לצורך מתן שירותי שילוח והלוגיסטיקה. קבוצת DSV תתחיל בשימוש מסחרי בפלטפורמה החל מה- 1.10.2021.הסכומים אותם תקבל טראקנט  על פי תנאי הסכם זה מגיעים משני מקורות הכנסה.

לאחר תקופת ההרצה, תקבל טראקנט רומניה מ-DSV סך של 3 אירו (בתוספת מע”מ) בגין כל משלוח שתוביל DSV תוך שימוש בפלטפורמת טראקנט, כאשר DSV התחייבה לכמות מינימום של 1,000 משלוחים לכל חודש. בנוסף, תשלם  DSVלטראקנט רומניה דמי אחזקה חודשיים בסך של 1,500 אירו (בתוספת מע”מ), ובלבד שאם DSV תבצע למעלה מ-3,500 הובלות בחודש תוך שימוש בפלטפורמת טראקנט, היא תהיה פטורה מתשלום דמי האחזקה עבור אותו חודש.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן