ההשקה של טומי הילפיגר בסתיו 2022 סוחפת את הקהל בחקר מותגים המגשרים בין קישוריות IRL ומטאוורס בהמשך לפלטפורמת “ראה עכשיו, קנה עכשיו” הגדולה ביותר בתעשייה
חוויות מותג בזמן אמת מתרחשות בנוף מולטימדיה עתיר אנרגיה שמעביר את המשתתפים מאירוע החוף של ברוקלין לעולם הגיימינג של רובלוקס ולקונספטים מסחריים חדשים של phygital ברחבי העולם
טומי הילפיגר (Tommy Hilfiger), שבבעלות PVH Corp [NYSE: PVH], מודיע על חזרתו לשבוע האופנה בניו יורק לראשונה מזה שלוש שנים עם אירוע מסלול חווייתי שיחשוף את קולקציית סתיו 2022 האחרונה “See Now, Buy Now” תוך שאיבת קהלים פיזית ודיגיטלית לתוך עולם מותגים רענן.
החוויה האינטראקטיבית, שתתקיים ב-11 בספטמבר בשעה 19:00 בערב EDT, שואבת השראה מהסצנה היצירתית הייחודית של ניו יורק: מוקד של אנשים ותת-תרבויות, התנגשות של לו-פיי והיי-טק, ומיזוג של סגנון ויצירתיות. האירוע, החדור באווירה ובנחרצות גולמית של העיר ניו יורק – מקום הולדתו של המותג TOMMY HILFIGER – יחבר בין אנשים באמצעות רגעים ספונטניים של יצירתיות בתצוגת ראווה של IRL המתרחשת ב- Skylineדרייב-אין בברוקלין ובהפעלה מקבילה של מטאוורס.
“לבי הלך מיד לתרבות היצירתית האייקונית של ניו יורק כשחשבתי היכן להשיק את שבוע החזרה שלנו לאופנה”, אמר טומי הילפיגר. “זה המקום שבו אופנה, אמנות, מוזיקה ובידור התאחדו כשרק התחלתי בתעשייה. והיום, הגישה הזו היא שמעוררת בי השראה לעסוק בקהילות החדשניות שבונות חוויות יצירתיות חדשות. העונה הזו עוסקת בהתנגשות של ההשראות הארכיוניות האהובות עלי עם קונספטים חדשים של אירועים חיים ועולמות וירטואליים. זה הביטוי המושלם של מה שאנחנו מייצגים כשאנחנו חולקים כבוד לשורשים שלנו עם החזרה ל-NYFW”.
הפעלות חדשניות של מותגי מולטימדיה יפיחו חיים בקולקציית TOMMY HILFIGER בסתיו 2022 – מניו יורק לבירות אירופה לצ’נגדו, ומעבר לה. קונספטים קמעונאיים חדשים בחנויות נבחרות של TOMMY HILFIGER והשתלטויות עם שותפים סיטונאיים וטהורים מרכזיים ברחבי העולם ישלימו את חלון הראווה של phygital. שותפויות עם כישרונות גלובליים יופיעו לראשונה על המסלול ומחוצה לו, ויהוו את שורשיו של טומי הילפיגר בניעור קלאסיקות ההכנה.
לראשונה בתעשייה, מסלול “See Now, Buy Now” יועבר בשידור חי לקהילת Roblox העולמית המונה למעלה מ-50 מיליון משתמשים יומיים, בליווי אווטארים הלבושים בסתיו 2022 בסגנון TOMMY HILFIGER שישתלטו על העיר הווירטואלית המחודשת ניו יורק. כל סגנון שיגיע למסלול הפיזי יהיה זמין לרכישה ברחבי העולם באמצעות הקונספט ” See Now, Buy Now” של טומי הילפיגר, כולל מוצרים דיגיטליים בלעדיים ב-Roblox. השותפות של המותג עם פלטפורמת המולטיוורס העולמית הושקה בדצמבר 2021 וממשיכה להתרחב בשלבים חדשים.