חדשותסטארטאפ ניישן

חברת Varonis מפרסמת את דו”ח סיכוני המידע התעשייתי לשנת 2021

כמעט 1 מכל 5 קבצים בארגון פתוח לכל עובדיו

חברת Varonis, חלוצה בתחומי אבטחת המידע והאנליטיקה הוציאה את דו”ח סיכוני המידע לשנת 2021. זהו הדו”ח השלישי שהחברה מוציאה המנתח איומים, מגמות ופתרונות ספציפיים לתעשייה.

האיומים נגד המגזר היצרני הולכים ומתגברים. קבוצות האקרים גדולות מפעילות תוכנות כופר, גונבות את המידע של קורבנותיהם ומצפינות אותו. כותרות מהעת האחרונה ממחישות כיצד התקפות כופר קשות כאלו יכולות לעצור קווי ייצור ולשבש את שרשראות האספקה. האקרים מנסים לאתר סודות טכנולוגיים כדי לפגוע במדינות ועובדים ‘חפרפרות’ בחברות, מחפשים מידע אותו יוכלו למכור לכל המרבה במחיר.

מידע חשוף – במיוחד מידע רגיש – מעלה את הסיכון ברמה אקספוננציאלית. כרוחב החשיפה – כך רוחב רדיוס הפגיעה של העסק שלך. חשוב על כלל הנזק שיכול להיגרם על ידי תוקף החודר לסביבת העבודה של ארגונך. די בעובד אחד בלבד שיקליק על לינק לתרמית פישינג שהגיעה אליו במייל כדי שהתוקף יוכל לגשת לכל קובץ הנגיש לאותו העובד.

כדי להבין מהו היקף ההגנה של המגזר התעשייתי למידע הרגיש שלו מול איומים מתפתחים אלו הפקנו את דו”ח סיכוני המידע התעשייתי לשנת 2021. בדו”ח בחנו את מצב אבטחת המידע באתרי הלקוחות, בענן ובסביבות היברידיות בקרב יצרנים תעשייתיים וחברות הנדסה. על ידי דגימה מקרית בנינו הערכת סיכוני מידע ל-50 חברות עם כ-4 מיליארד קבצים. זאת כדי להשיב על הסוגיה: עד כמה חשוף הארגון והמידע לסכנות?

כמה מהממצאים הבולטים:

  • כל עובד יכול לגשת לכ-6 מיליון קבצים כבר ביומו הראשון בעבודה.
  • ל-4 מתוך 10 ארגונים יש מעל ל-1,000 קבצים רגישים הפתוחים לכל עובד.
  • ל-44% מהחברות יש יותר מ-1,000 חשבונות משתמש תקפים שאינם משומשים בפועל.
  • ליותר מחצי מהחברות יש מעל ל-500 חשבונות עם סיסמאות שתוקפן לעולם אינו פג.

לקריאת הדו”ח המלא: סיכוני אבטחת מידע תעשייתי לשנת 2021 – לחצו כאן

חברת Varonis הינה חלוצה בתחומי אבטחת המידע והאנליטיקה ובעלת גישה ייחודית ובלתי קונבנציונלית ביחס לפתרונות אבטחה מסורתיים.

החברה מתמקדת בניטור המידע הארגוני והגנה עליו. פלטפורמת האבטחה הייחודית שלה מגלה ומתריעה על איומי אבטחת מידע ממקורות פנימיים וחיצוניים לארגון, באמצעות שימוש בכלי ביג דאטה, ניתוח התנהגות אנושית ואופן השימוש בנתונים וחשבונות משתמשים. 

לאחר הזיהוי, המערכת של Varonis פועלת למניעה וניטרול האיום באמצעות כלים אוטומטיים. 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן