חברת Skai חושפת יכולות המאפשרות למנהלי שיווק לקבל תובנות שעוזרות בסנכרון קמפיינים רב ערוציים ותכנון מדיה

Image by Gerd Altmann from Pixabay

הפתרונות הניהוליים מבוססי הבינה המלאכותית מעניקים למנהלי שיווק בכירים נראות חסרת תקדים, תובנות ויכולת קבלת החלטות בכל הערוצים בו זמנית

חברת Skai, המפתחת פלטפורמה מובילה לשיווק רב-ערוצי (Omnichannel), חושפת את הפיצ’ר הראשון של פתרונות המנהלים שלה, חבילה חדשה של יכולות המבוססות על בינה מלאכותית, שנועדה לתת מענה לצרכים הספציפיים של מנהלי שיווק במדיה האחראים על ביצועים מול השקעות בכל ערוצי המדיה בתשלום. ה- Executive Solutions היא מהדורת המוצר הראשונה אי פעם של Skai, המיועדת למקבלי החלטות ולמנהלי שיווק בכירים, אשר מעצימה אותם בבואם לתכנן, לחזות ולסנכרן קמפיינים בפרספקטיבה רב-ערוצית.

הפרסום בפלטפורמות סגורות הנקראות Walled Gardens (כגון אמזון, פייסבוק, או וולמארט) הוא השולט כיום בהוצאות השיווק, כאשר כמעט ארבעה מכל חמישה דולרים המופנים לפרסום דיגיטלי בארה”ב מוצאים על פרסומות בפלטפורמות המוגדרות כ”גנים מוקפי חומה”. אבל החומות האלה מהוות אתגר משמעותי שמונע ממותגים למקסם את פוטנציאל ההשקעות שלהם בקמפיינים הפרסומיים: חיבור בין מערכי נתונים עשירים, אך מנותקים. ללא קישוריות, קשה להשיג יעילות בסקייל ולבנות קשרי לקוחות מרובי ערוצים. עם שחרורו של ה-Executive Solutions, חברת Skai מציעה בסיס פלטפורמה שהוא גבוה יותר מחומות הגן הסגור, ומאפשרת למנהלים לראות בבירור את כולם יחד.

ה-Executive Solutions של Skai כולל: 

  1. Executive HQ או מטה ההנהלה, הזמין כעת, אוסף ומציג באופן ויזואלי נתונים מכל המדיה במקום אחד, כך שמנהלי השיווק יוכלו לגשת לכל המידע על ההוצאות והביצועים יחד. תצוגת הביצועים ההוליסטית של מטה ההנהלה מארגנת את הנתונים לפי מותג, ערוץ, יחידה עסקית, אזור ועוד, כך שהמנהלים יכולים לעקוב אחר ההוצאות והביצועים במבט חטוף, בזמן אמת, ולהתעמק  במהירות בנושאים לפני שהם הופכים לבעיות. התצוגה ‘פיקוח על תקציב’ עוקבת אחר ההתקדמות לקראת יעדי התקציב. יחד, תצוגות אלה מציגות למנהלים את המגמות וההתקדמות בין תקופה לתקופה כדי לעזור להם להניע החלטות לגבי הקצאה תקציבית, אופטימיזציה וצמיחה. 

עם ה-Executive HQ, מנהלים יכולים:

“שיווק רב ערוצי עוסק בהמשכיות וקישוריות, שהם גם אופורטוניסטיים וגם מאתגרים ברחבי ה-Walled Gardens. מנהלי השיווק צריכים להיות מסוגלים לאחד נתונים מכל הפלטפורמות של ה-Publishers(הפלטפורמות המציעות שטחי מדיה לפרסום) הללו במאגר מאוחד, להעשיר אותו ולקשור אותם לקבלת החלטות בכל הערוצים”, אמר גיא כהן, מנהל מוצר ראשי ב-Skai. “עם ה-Executive Solutions הם יכולים להבין טוב יותר את הלקוחות והקטגוריות שלהם, לשפר את שיתוף הפעולה בצוות ולהניע צמיחה עסקית אמיתית”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version