חברת Payoneer עוברת למתחם חדש ברמת השרון בלב תעשיית ההייטק הישראלית

פרויקט BIG - Allied Cities גלילות, קרדיט: VIEWPOINT

המשרדים החדשים של חברת הפינטק יתפרשו על פני שש קומות בשטח של 12 אלף מ״ר. אורן רינגלר, CPO: ״זוהי אבן דרך משמעותית במסע של Payoneer, כחלק ממחויבותה לחדשנות, צמיחה ורווחת העובדים”

חברת הטכנולוגיה Payoneer — שמסייעת לעסקים קטנים ובינוניים (SMBs) ברחבי העולם לבצע עסקאות, לנהל עסקים ולצמוח ברמה גלובלית — תעבור במארס 2026 למבנה חדשני בפרויקט BIG – Allied Cities גלילות שנבנה בימים אלו בצומת גלילות שברמת השרון, זאת לאחר 19 שנים שבהן המשרדים הישראליים של החברה שכנו בפתח תקווה. 

משרדי החברה החדשים יתפרשו על פני שש קומות (מתוך 45 קומות), בשטח כולל של כ-12,000 מ״ר. עובדי ועובדות החברה ייהנו מגישה לחניון תת קרקעי מרווח ובעתיד אף מהקו הירוק של הרכבת הקלה, מה שיאפשר הגעה קלה ונוחה. 

מתחם העבודה החדש משקיף לים התיכון ועומד בתקן LEED Platinum, הסטנדרט הגבוה ביותר של בנייה ירוקה. הוא יאפשר לכל העובדים והעובדות של החברה בישראל לעבוד תחת קורת גג אחת, בניגוד למצב הנוכחי בו החברה פועלת משני מבנים סמוכים בפתח תקווה. פיוניר צפויה לקבל את הקומות לביצוע עבודות הגמר באפריל 2025, כאשר המעבר המלא למשרדים החדשים מתוכנן כאמור לחודש מארס 2026.

אורן רינגלר, Chief Product Officer ב-Payoneer, שאחראי על המעבר, צילום: Payoneer

אורן רינגלר, Chief Product Officer ב-Payoneer שמוביל את המהלך, אמר כי ״המעבר אל לב תעשיית ההייטק הישראלית, בין הרצליה לתל אביב, מסמן אבן דרך משמעותית במסע של Payoneer. מעבר זה מדגיש את המחויבות שלנו לחדשנות, צמיחה ורווחת העובדים בישראל, והוא יאפשר לנו להמשיך לשמר ולגייס את הטאלנטים הטובים ביותר״. 

המעבר הוא חלק מאסטרטגית הנדל”ן של פיוניר שמתמקדת בשיפור חוויית העובדים במשרדים השונים בחברה. במארס השנה עבר מטה החברה בניו יורק למשרדים חדשים בבניין שנמצא ברחוב ברודוויי 195, בלב הרובע הפיננסי של מנהטן. 

חברת פקטור–סאבילס ליוותה את התהליך ומנהלת את הפרויקט מטעם פיוניר, ומשרד סתר אדריכלים יהיו אחראים על עיצוב המשרדים החדשים. משרד עורכי דין הרצוג ליווה את פיוניר לאורך התהליך המשפטי.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version