בריאותחדשות

חברת מינטי תספק פתרון עולמי להתמודדות עם נגיף הקורונה

חברת מינטי תספק פתרון עולמי מוכח להתמודדות עם התפרצות נגיף הקורונה במהלך שבוע ההתמודדות עם זיהומים, אשר שם דגש על המאמצים הבלתי נלאים ועל האומץ של הקהילה העולמית לבקרת זיהומים

מצהרה ECU4  של Mintie  

קרדיט: Alliance Environmental Group

יחידת מאצרה סביבתית ECU)4) בשילוב עם מכונת אוויר שלילית ליצירת מנעול אוויר שלילי כדי לעזור לעצור את התפשטות החלקיקים הזיהומיים הנישאים באוויר

אוגן מסדרת Mintie ECU4

קרדיט: Alliance Environmental Group

אוגן מסדרון Mintie ECU4 מונע חילופי אוויר ישירים בין האזור המבודד לאוכלוסייה הכללית ללא כל שינויי בנייה

תעשיית הבריאות העולמית מציינת את שבוע מניעת הזיהומים בתאריכים 17-23 באוקטובר, ובה בעת, חברת MINTIE LLC, חברת דור שלישי העוסקת בהמצאות ובחדשנות בתחום מוצרי הטיפול הרפואי, וחברה המשתייכת לברית סביבתית, ממשיכה את מאמצי מניעת הזיהומים שלה כנגד נגיף הקורונה וכנגד וריאנט דלתא. החברה חשפה את קו יחידות המאצרה הסביבתית הראשון שלה (ECU3) בשנת 2003, בכדי לעצור את התפשטות החלקיקים החזקים הנישאים באוויר, תוך כדי פעילויות בינוי ותחזוקה. מאז, חברת MINTIE המשיכה לקדם את תהליך החדשנות, וכעת,  הדור הבא של יחידות המאצרה הסביבתית הניידות שלה, ECU4, משמשות בכדי לסייע בעמידה בדרישות הנוגעות לבידוד אוויר, וזאת במסגרת המאבק המתמשך נגד הדבקה בנגיף הקורונה. https://youtu.be/O0sS1-LpDvc.

מאז ינואר השנה, יותר מ-1500 יחידות מאצרה סביבתית ECU4 משמשות יותר מ-400 מתקני טיפול רפואי יפניים, על מנת לספק בידוד אווירי זמני. זאת, כחלק מהמאמץ שמשקיעה יפן בבקרה על התפשטות נגיף הקורונה. היחידות הללו מלאו תפקיד מכריע גם במשחקים האולימפיים שהתקיימו הקיץ בטוקיו, תוך תמיכה ב-20 מתקנים אשר יועדו לטיפול רפואי בתקופת האולימפיאדה, בעלי קיבולת בידוד אוויר רחבה יותר. 

לדברי טסונקי (נקי) קוסאבה, נשיא ומנכ”ל תאגיד Moraine, המפיץ היפני הבלעדי של MINTIE, “המטרה העיקרית של יחידות ECU4 היא ליצור חלוקה לצורך הפרדה בין אזורי סיכון לבין אזורים בטוחים בבתי החולים, בהם חובה להמשיך בטיפול הרפואי הרגיל, וזאת בכדי לתת מענה למספר חולים הולך וגדל. נזקקנו לכמה שיותר יחידות, על מנת להתמודד עם מצב חירום זה, ולכן באנו אל חברת MINTIE בדרישות גבוהות בצורה לא הגיונית. ברם, חברת MINTIE בהחלט סיפקה את יחידות ECU4  ונתנה מענה לבקשה שלנו”.

“אנחנו שמחים בהצלחת עסק יחידות המאצרה הסביבתית ECU4, אבל יותר מזה, אנחנו גאים בכך שהצלנו את חייהם של עובדי מערכת הבריאות ומטופלים ביפן. יחידות ECU4  הללו תורמות לכך שמערכת הבריאות תהיה בטוחה מבחינתם של עובדים רבים במסגרות רפואיות, וקבלנו מסרים של הכרת תודה מלקוחות רבים,” מוסיף מר  קוסאבה.

לדברי ד”ר טושיהירו מיצודה, מנהל ופרופסור חבר בבית החולים של אוניברסיטת יוקוהמה סיטי, “ללא המוצר של חברת MINTIE, לא ניתן היה לבצע חלוקה בתוך מתקני  טיפול רפואי ביפן. לא אגזים אם אומר כי זיהומים בתוך מתקני טיפול רפואי (בתי חולים) לא גרמו לקריסת מערכת הבריאות ביפן, מפני שחברת מוריין סיפקה את מוצרי חברת MINTIE ברחבי המדינה. חברת MINTIE וחברת מוריין תמכו בממשלת יפן בתקופה מכרעת, והצילו את חייהם של רבים”.

תוספת היחידות ECU4 תוצרת חברת MINTIE במאות בתי חולים, משכה את תשומת לבן של מספר כלי תקשורת אסייתיים, לרבות News 8 היפני ותחנת החדשות TVK, כמו גם בדרום קוריאה בחדשות MBN TV, Money Today, KBS News, MBC News ו- JIBS News. בארצות הברית, חברת MINTIE נבחרה כפיינליסטית בפתיחת הפורום העסקי הבינלאומי והפרסים לשנת 2021 מטעם בטאון Los Angeles Business, בקטגוריות מובילת השנה במסחר העולמי וחברה פרטית בקרב העסקים הבינוניים. 

ECU4, המוצר המדובר של חברת MINTIE מספר מגוון פתרונות אצירת אוויר. המוצר ECU4 רשום כפטנט, הוערך קלינית ונבדק ביסודיות לצורך הערכת אצירת חלקיקים, אוורור ויציבות. זאת, במסגרות טיפול רפואי, בהן דרישות האצירה מטעם ICRA נעות מ-1 עד 4. אם בית חולים מסוים קרוב מאוד לתפוסה מלאה של חולי קורונה ביחידה לטיפול נמרץ,  ניתן להתקין את יחידות 4ECU יחד עם מסנני יונים שליליים בכדי להקים חדרים ארעיים, המבודדים באופן מוחלט.  

המוצר המדובר ECU4  מתאפיין בעיצוב פשוט אך מתקדם, אשר הופך אותו לידידותי למשתמש, מההתקנה ועד תום השימוש בו. כמו כן, בשל ניידותם, ניתן להתקין אותו בכל מקום. “לעיתים, התקנת יחידות רבות עלולה לא להספיק, כי אולי יש לבודד אגף שלם בבית החולים. יחידת איטום המסדרונות של MINTIE ECU4 מאפשר למוצר לתפקד כחדר המתנה נייד. יחידת איטום המסדרונות משמשת לצורך איטום הכניסה למסדרון, ויוצרת חלל מבודד גדול יותר”, כך גורס קייל הוראני, מנהל המתקנים במרכז הרפואי העולמי של מחוז אורנג’, סנטה אנה, קליפורניה.

תלקיט המוצר של חברת MINTIE כולל גם מכונות סימון יונים שליליים רב-תכליתיות, אשר בשילוב עם ECU4 יוצרות חדר המתנה, מסנן יונים שליליים הוא כביכול “מנוע” המוציא אויר מתוך מסנן HEPA 99.97% של המכונה, הוא יוצר תא אטום לאוויר תוך לחץ שלילי, בכדי להגן על כלל אוכלוסיית החולים והמטפלים. מוצר ECU4 של חברת MINTIE משמשים את כל 50 המדינות בארצות הברית. כעת, חברת MINTIE גם חוברת אל ערוצי הפצה ביפן, דרום קוריאה, קנדה, אוסטרליה, בריטניה ומדינות אחרות.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן