חדשות

חברת מאצ’מייד פותחת גישה ל-9.2 מיליון יוצרים באמצעות כלי ביטוי קלים לכניסה

פלטפורמת השיווק ליוצרים, Matchmade, השיקה את Express Campaigns, כלי לשימוש אישי, המעצים מותגים לשם הקמת חסויות ליוצרים תוך דקות

מאחר שכלכלת היוצרים מנסחת מחדש את כללי הפרסום, חסויות היוצרים צפויות להוות שליש מכל הפרסום הדיגיטלי עד שנת 2029. ברם, מציאת שיתופי הפעולה הנכונים עלולה להיות מאתגרת, בפרט אם מביאים בחשבון מגבלות זמן, כוח אדם ותקציבים.

בעוד שוותיקי התעשיה מעלים קמפיינים לשיווק יוצרים במשך חמש שנים, Matchmade השיקה כעת גרסת שירות עצמי לפלטפורמה שלהם, ובכך הפכה את שיווק היוצרים לנגיש לעסקים בכל הגדלים.

באמצעות אקספרס קמפיינ’ז, מותגים יכולים לחבור אל יוצרים רבים החל מ-$500 ולהעלות תכנים חיים ליוטיוב תוך ימים. כלי זה חוסך שעות עבודה ידניות רבות המושקעות במציאת יוצרים, וזאת באמצעות למידת מכונה אוטומטית, על מנת לנתח 1.25 מיליארד תכנים, וסינון 9.2 מיליון התאמות פוטנציאליות, בכדי למצוא התאמות רלוונטיות.

לאחר שמותגים קובעים תקציב וקהל יעד, הכלי האינטואיטיבי מנחה את המשווקים באמצעות יצירת תקציר פשוט המותאם למטרות הקמפיין שלהם. מחירים הוגנים ושקופים מחושבים על פי נתוני השוק, תוך הסרת הטרחה של משא ומתן או התמודדות עם דמי תיווך.

לצד נתונים דמוגרפיים ונתוני מיקום, Matchmade מוצאת קהלים דרך כוונון-תכנים מבוסס אינטרנט. זהו שינוי לעומת כלי שיווק בתחום הביצועים, העומדים בפני פיקוח קפדני מצד אוכפי פרטיות, וזאת לטובת שימוש שלהם במעקב פולשני אחר ההתנהגות.

“מאחר שאנו עדים למעבר לאקוסיסטם המבוססת על מודעות לפרטיות, אקספרס קמפיינ’ס מציעה חלופה המאפשרת לעסקים להוציא לפועל קמפיינים באופן מיידי. כך, ניתן לפתוח קמפיינים למאות, במקום לעשרות אלפים, דבר ההופך את שוק היוצרים נגיש למגוון תקציבים, בכל גודל ותקציב – ג’ירי קופיאינן, מנכ”ל Matchmade. בעוד מותגים מחפשים אחר חיבורים אותנטיים, המניבים מחויבות אמיתית, פופולריות שיווק היוצרים מזנקת מעלה. בין השנים 2019-2021, גודל השוק כמעט הכפיל את עצמו, ועד סוף שנה זו, הוא צפוי להגיע להיקף של $13.8 מיליארד.

צמיחתה של Matchmade מהווה עדות לכך, בזכות העובדה שהפלטפורמה שלה מרחיבה את נפח החסויות שלה פי חמישה לעומת השנה שעברה. מכיוון שחברת אקספר מאפשרת למותגים להשתלב בקלות ברשת של מעל 4.5 מיליארד צפיות מדי חודש, מספר זה צפוי לגדול עוד.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן