חברת הסייבר Zero Networks הסמיכה את ויזארדס אינטגרציה כשותפה בדרגת פלטינום

מימין לשמאל: משה בלקר (ויזארדס), צילום: ארקדי רסקין; יניב אלבז (זירו), צילום: הדס צילומי תדמית

חברת סטארט-אפ אבטחת הסייבר זירו נטוורקס (Zero Networks), ספקית מובילה של פתרונות אבטחה Zero Trust, הודיעה כי הסמיכה את חברת ויזארדס אינטגרציה (Wizards Integration) כשותפה בדרגת פלטינום שתשווק, תטמיע ותספק תמיכה טכנית לפתרונותיה בישראל. 

ההסמכה ניתנה אחרי הכשרה עיונית ומעשית של מומחי ויזארדס אינטגרציה בפתרונות זירו נטוורקס, בה הדגימו את היכולות הגבוהות ביותר בהטמעה ובניהול המוצר, וכן בתמיכה טכנית בסביבות לקוח מגוונות. ההסמכה תרחיב את שיתוף הפעולה בין החברות בעקבות מספר עסקאות ששתי החברות חתמו כבר עם מספר חברות גדולות וארגונים במגזר הפרטי והציבורי בישראל. 

ויזארדס אינטגרציה היא חברת מומחים המספקת שירותים מקצועיים לחברות וארגונים בישראל ובחו”ל. החברה מציעה מגוון רחב של פתרונות טכנולוגיים מתקדמים בתחומי תשתיות, Cloud & DevOps, מחשוב קצה, אבטחת מידע ושירותים מנוהלים. ויזארדס מחזיקה בשותפויות עם היצרנים המובילים בשוק ומעמידה לרשות לקוחותיה צוותים מוסמכים ומיומנים בעלי ניסיון רב. גישת החברה ממוקדת בהתאמת הפתרונות הטכנולוגיים לצרכים התפעוליים והעסקיים של לקוחותיה, במטרה לתמוך בהשגת יעדי הארגון ולהבטיח את הצלחתו העסקית.

יניב אלבז, מנהל מכירות ישראל, המזה”ת ואפריקה בזירו נטוורקס: “ויזארדס היא שותפת הפלטינום הראשונה שלנו בישראל והיא מצטרפת למערך השותפים הצומח שלנו בארץ ובעולם. הידע והמומחיות הייחודיים של ויזארדס חיוניים להטמעה מוצלחת ויעילה של פתרונותינו ואין לי ספק שיכולות החברה יתרמו באופן משמעותי להרחבת הנוכחות שלנו בשוק הישראלי”.   

משה בלקר, סמנכ”ל אבטחת מידע ב-Wizards: “אנחנו גאים בהשגת המעמד היוקרתי כשותף פלטינום של Zero Networks. השותפות האסטרטגית עם Zero Networks מהווה הזדמנות ייחודית להעמקת שיתוף הפעולה בין החברות ולמינוף המומחיות שלנו בתחומי הטכנולוגיה והסייבר. באמצעות שיתוף פעולה זה, נמשיך לחזק את יכולותינו לספק ללקוחותינו את הפתרונות המתקדמים ביותר להתמודדות עם איומי סייבר, תוך שמירה על ערך עסקי גבוה בטווח הארוך.”

Zero Networks פותרת את אחת הבעיות הסבוכות ביותר באבטחת הסייבר – כיצד למנוע, ולא “רק” להתריע, מתוקפים לנוע ברשת הארגונית כדי לגנוב נתונים או להוציא לפועל מתקפת כופרה. החברה  פיתחה פלטפורמת SaaS אוטומטית לחלוטין שלומדת את כל תעבורת הרשת ומגבילה את הגישה של כל מחשב וכל משתמש בארגון למינימום ההכרחי – ומחייבת אימות רב שלבי בפעולות רגישות. שירות ה-SaaS מוטמע תוך דקות ומתחיל לרוץ תוך כ-30 יום בלבד – לעומת מספר שנים שנדרשות להטמעה של פתרונות סגמנטציה אחרים שלעתים קרובות לא מספקים הגנה מקיפה.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version