
להזמנת ארוחות ברשת מסעדות המזון המהיר Popeyes בבריטניה
חברת הסטארט-אפ היי אוטו (Hi Auto), שפיתחה ומספקת מערכות בינה מלאכותית שיחתית למסעדות מזון מהיר מסוג Drive-Thru, הודיעה על חתימת הסכם רב שנתי להטמעת הפתרון הקולי שלה להזמנת ארוחות ברשת המסעדות Popeyes בבריטניה. פלטפורמת ה-AI הקולית תספק ללקוחות חוויה נעימה, שיטתית ויעילה במהלך ביצוע ההזמנה. הטמעת הפתרון תתמוך בתוכניות הצמיחה השאפתניות של Popeyes בבריטניה.
היי אוטו היא בעלת מספר ההתקנות הגדול ביותר של מערכות בינה מלאכותית שיחתית באתרי Drive-Thru בארצות הברית. המודל העסקי של החברה מבוסס על תעריף SaaS חודשי עבור פתרון החברה לקבלת הזמנות מלקוחות והיא מתמקדת במותגי מזון מהיר ובזכיינים שלהם. בסיס הלקוחות הרחב של החברה כולל מותגים דוגמת Bojangles, Checkers & Rally’s, Lee’s Famous Recipe Chicken ו-Burger King בניו זילנד. בנוסף לכך, היי אוטו מבצעת ניסויים בתשלום במספר רשתות מזון מהיר מובילות כדי לחזק את אחיזתה בשוק.
פתרון הבינה המלאכותית השיחתית של היי אוטו מיועד לסביבות Drive-Thru רועשות ועמוסות, בהן מערכות בינה מלאכותית קולית מסורתיות מתקשות לתפקד היטב. החברה עושה שימוש באלגוריתמים מתקדמים לביטול רעשים ובמודל שפה חזק והטכנולוגיה שלה לוכדת באופן מדויק הזמנות באופן שמצמצם טעויות וזמני המתנה של לקוחות, גם כשיש ברקע רעש רב. האלגוריתמים הללו מזהים שפות ומבטאים שונים ויודעים להציע מבצעים שהופכים את מסלולי ההזמנות לאפיקים שיווקיים דינמיים. נוסף על כך הפתרון משתלב היטב במערכת הקולית של Popeyes הכוללת שתי תיבות רמקולים, אחת אחרי השנייה.
רועי בהרב, מייסד שותף ומנכ”ל Hi Auto, מסר: “הטכנולוגיה שלנו נבנתה כדי לבצע משימות ברמה גבוהה בסביבות מורכבות ואנו שמחים לתמוך במאמץ של רשת Popeyes לספק חוויות שירות מעולה במסעדות הDrive-Thru שלה. ההסכם, שמשקף את התנופה העסקית של היי אוטו, יאפשר ל-Popeyes לספק ללקוחות בבריטניה חוויית הזמנות אחידה ומהנה יותר”.
דיוויד קארי, הטכנולוג הראשי, Popeyes בריטניה: “מערכת הבינה המלאכותית השיחתית של היי אוטו מאפשרת לנו לספק שירות מעולה, רציף ויעיל גם בשעות השיא של הפעילות. אנו נמצאים כיום בתהליך התרחבות מהיר ברחבי בריטניה וטכנולוגיה זו תסייע לנו להציב סטנדרטים חדשים של מהירות ואירוח בתעשיית המזון המהיר”.