חדשותחוץ

חאבייר קבאדה מונה לנשיא ומנכ”ל מיצובישי פאוור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה

חאבייר קבאדה מונה לנשיא ומנכ”ל Mitsubishi Power אירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA), החל מה-3 בינואר 2022. מר קבאדה יוביל את עסקי מיצובישי פאוור במטרה להרחיב את נוכחותה באזור, להאיץ דה-קרבוניזציה ולספק פתרונות כוללים המעצימים את לקוחותיה למאבק בשינויי האקלים במחירים נוחים ואמינים.

מר קבאדה מצטרף למיצובישי פאוור עם ניסיון עולמי של למעלה מ-20 שנה בתעשיית האנרגיה ויסייע בהרחבת נוכחות החברה באזור EMEA. מאז 2018 הוא נשיא ומנכ”ל Highview Power, שבסיסה בלונדון. לפני כן, הוא עבד 17 שנים עם תאגיד Wärtsilä שם כיהן כנשיא חטיבת האנרגיה וחבר במועצת המנהלים, והוביל את הפיכתו לאינטגרציה מתחדשת כולל אחסון אנרגיה.

פול בראונינג, יו”ר מועצת המנהלים של מיצובישי פאוור EMEA, אמר: “מינוי חאבייר לנשיא ומנכ”ל אזור EMEA הוא צעד נוסף בהעברת המשימה שלנו ליצור עתיד שעובד עבור אנשים וכדור הארץ על ידי פיתוח טכנולוגיה ופתרונות חדשניים לייצור חשמל כדי לאפשר דה-קרבוניזציה של אנרגיה ולספק כוח אמין בכל מקום. הוא מנהיג דינמי שימשיך להרחיב את נוכחותנו ב- EMEA. תחת הנהגתו של חאבייר, ניצור שינוי בכוח“.

מיצובישי פאוור, המחויבת לפירוק תעשיית החשמל של EMEA, מספקת פתרונות כוללים, כולל טורבינות גז מתקדמות התומכות במימן, אחסון אנרגיית סוללה לאחסון משך זמן קצר ומימן לאחסון משך זמן רב. החברה מרחיבה את היצע השירותים והפסולת לאנרגיה שלה כדי לאפשר צמיחה באזור.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן