חדשות

זינגה מפרסמת את התוצאות הכספיות ברבעון הראשון של 2022

מדווחת על הכנסות והזמנות רבעוניות חזקות

דוחות הגבוהים ביותר אי פעם, הכנסות מפרסום והזמנות ברבעון הראשון. 

המשך ביצוע על פני אסטרטגיית צמיחה רב-שנתית.

.Zynga Inc (נאסד”ק: ZNGA) פרסמה את התוצאות הכספיות שלה ברבעון הראשון שהסתיים ב-31 במרץ 2022.

“התחלנו את 2022 עם ביצועים רבעוניים חזקים, והשגנו את ההכנסות וההזמנות הגבוהות ביותר שלנו מפרסום ברבעון הראשון בהובלת הפורטפוליו ההיפר-קז’ואל שלנו”, אמר פרנק גיבו, מנכ”ל Zynga. “באמצעות ביצוע מתמשך על פני כל ההיבטים של אסטרטגיית הצמיחה הרב-שנתית שלנו, כולל משחקים מתמשכים, פיתוח משחקים חדשים והשקעות בפלטפורמת הפרסום שלנו, שווקים וטכנולוגיות חדשות, אנו מחזקים את מעמדנו כחברת משחקים מתמשכים מובילה בתחום המובייל, ללא תשלום”.

  1. למען הבהירות, פרסום נטו של הכנסות נדחות גורם לכך שההכנסות גבוהות מההזמנות ומהווה השפעה חיובית על EBITDA מתואם כפי שדווח; גידול נטו בהכנסות שנדחו גורם לכך שההכנסות נמוכות מההזמנות ומהווה פגיעה ב- EBITDA מתואם כפי שדווח.
  2. EBITDA מתואם כולל שחרור נטו של (גידול ב) בהכנסות נדחות.

*הכנסות והזמנות: ברבעון הראשון השגנו הכנסות של 691 מיליון דולר, עלייה של 2% משנה לשנה והזמנות רבעוניות של 695 מיליון דולר, ירידה של 3% משנה לשנה. הכנסות ממשחקים מקוונים או משכר משתמשים הסתכמו ב-538 מיליון דולר, ירידה של 3% משנה לשנה, והזמנות בשכר משתמשים הסתכמו ב-528 מיליון דולר, ירידה של 11% משנה לשנה. פרסום והכנסות אחרות היו שיא ברבעון הראשון של 154 מיליון דולר, עלייה של 24% משנה לשנה, ופרסום והזמנות אחרות הגיעו לביצועים הגבוהים ביותר ברבעון הראשון של 167 מיליון דולר, עלייה של 35% משנה לשנה.

*מדדי קהל: ממוצע המשתמשים הפעילים היומיים בנייד (DAUs) עמד על 40 מיליון, עלייה של 3% משנה לשנה, וממוצע המשתמשים הפעילים החודשיים בנייד (MAUs) עמד על 209 מיליון, עלייה של 27% משנה לשנה. ההזמנות הממוצעות לנייד ל (ABPU) DAU -של $0.190 ירדו ב-6% משנה לשנה.

*עלויות והוצאות: עלות ההכנסות עמדה על 252 מיליון דולר או 36% מההכנסות, לעומת 38% מההכנסות ברבעון המקביל אשתקד. עלות ההכנסות על בסיס non-GAAP עמדה על 185 מיליון דולר או 27% מההזמנות, ירידה לעומת 29% מההזמנות ברבעון המקביל אשתקד. הוצאות התפעול על בסיס GAAP הסתכמו ב-424 מיליון דולר, המהוות 61% מההכנסות ושיפור מ-62% ברבעון המקביל אשתקד. הוצאות התפעול על בסיס non-GAAP בסך 364 מיליון דולר היוו 52% מההזמנות, לעומת 49% ברבעון המקביל אשתקד.

*רווחיות ותזרים מזומנים: ההפסד הנקי הסתכם ב-25 מיליון דולר, בהשוואה להפסד נקי של 23 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, וה- EBITDA מתואם עמד על 144 מיליון דולר, עלייה של 21 מיליון דולר משנה לשנה. היה לנו תזרים מזומנים תפעולי של 203 מיליון דולר לעומת תזרים מזומנים של 164 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ברבעון השלמנו את תשלומי הרווח הסופיים הקשורים לרכישות של Small Giant Games  וRollic-, בהיקף של 265 מיליון דולר.

בשל העסקה הממתינה עם Take-Two Interactive Software, Inc.  (״Take-Two״) שהוכרזה ב-10 בינואר 2022, Zynga אינה מארחת שיחת ועידה או מספקת הדרכה קדימה בקשר עם פרסום תוצאותיה הרבעוניות.

מידע נוסף על העסקה התלויה ועומדת עם Take-Two ניתן בהצהרת רישום בטופס S-4שהוגשה על ידי Take-Two לרשות ניירות הערך האמריקאית (SEC) בקשר לעסקה, הכוללת הצהרת פרוקסי/תשקיף משותפת של Zynga ו- Take-Two, וכל המסמכים הרלוונטיים האחרים שהוגשו ל- SEC. הצהרת הרישום הוכרזה בתוקף ב-7 באפריל 2022 והצהרת הפרוקסי/התשקיף המשותפת הסופית נשלחה לבעלי המניות של Zynga ו-Take-Two.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן