חדשות

זום מניעה הרחבה של פתרון מוקד השירות שלה עם רכישת Solvvy

Solvvy מציעה יכולות בינה מלאכותית ומיכון מתקדמות לביצוע שיחות כדי להאיץ את היכולת של זום לספק חוויות לקוח מותאמות וללא מאמץ

Zoom Video Communications, Inc. זום (נאסד”ק: ZM) הודיעה כי חתמה על הסכם סופי לרכישת Solvvy, פלטפורמת בינה מלאכותית ומיכון מובילה לביצוע שיחות לתמיכה בלקוחות. יחד יציעו זום ו-Solvvy חוויות שירות לקוחות משופרות לבסיס ארגוני גלובלי ויפעלו במהירות כדי לנצל הזדמנויות חדשות במוקדי שירות ובתמיכת לקוחות.

הפתרון Zoom Contact Center שהושק לאחרונה הוא פלטפורמת מוקד שירות רב ערוצים הראשונה הממוטבת לשימוש בווידאו עם חבילה חזקה של ערוצים, כגון וידאו, קול, מסרונים ושיחות רשת, והכל בחוויה אחת וידידותית למשתמש. הוספת הטכנולוגיה הקניינית של Solvvyתרחיב את ההיצע של Zoom Contact Center עם שירות עצמי ניתן להרחבה ועם בינה מלאכותית לביצוע שיחות. עם Solvvy, לקוחות Zoom Contact Center ייהנו מוקד שירות ממוכן, משולב וקל לפריסה המסייע לענות על השאלות של לקוחות הקצה ולפתור בעיות מהר יותר, משפר את חוויית הלקוח הכוללת ומביא חסכון תפעולי.

“טבעה של חווית הלקוח משתנה באופן מהותי, מכיוון שארגונים צריכים יותר ויותר לספק חוויות לקוח יוצאות דופן, מותאמות באופן אישי וללא מאמץ. Solvvy מבינה את השינוי הזה והיא הפלטפורמה האידיאלית לשיפור ההיצע של פתרון ה-Zoom Contact Center שלנו”, אמר, ולצ’אמי סנקרילגם, נשיא מוצר והנדסה בזום. “טכנולוגיית הבינה המלאכותית ולימוד המכונה המובדלת של Solvvy, הצוות המוכשר מאוד והפתרון הקל לפריסה יסייעו להאיץ את מפת הדרכים שלנו ליצירת חוויית העזרה שלנו ללקוחות ברחבי העולם. יחד, אנו נרגשים לעזור לעסקים מכל הגדלים לשפר את שימור הלקוחות שלהם, להגדיל את היעילות התפעולית ולהציב סטנדרטים חדשים לשירות ושביעות רצון לקוחות”.

“זום ממוקדמת להגדיר מחדש את קטגוריית מוקד השירות עם השילוב הייחודי של תקשורת אחודה וחוויית לקוח. לא יכולנו להיות נרגשים יותר לאחד כוחות ולהרחיב עוד יותר את פתרון הבינה המלאכותית לביצוע שיחות שלנו”, אמר מאהש רם, מנכ”ל ומייסד שותף של Solvvy. ״Zoom Contact Center מביא את אותה רמה של התאמה, פשטות וכבוד למשתמש הקצה, מה שהופך את זום לפלטפורמת התקשורת המובילה לעסקים ברחבי העולם. בשילוב עם ערמת הטכנולוגיה המודרנית שלנו, הצוות המוכשר והמומחיות בתחום הבינה המלאכותית, אנו מאמינים שאנו יכולים לשנות באופן מהותי את חוויית הלקוח. יתרונות המומחיות הטכנית העמוקה של זום, הפלטפורמה המובילה בתעשייה והטווח הגלובלי יגדילו את ההשפעה שיש לנו על הלקוחות שלנו וישרתו לקוחות חדשים״.

Zoom Contact Center נולד בענן ונבנה כדי להתאים לכל קנה מידה של תמיכה בעסקים, מכל הסוגים והגדלים. מידע נוסף על Zoom Contact Center ניתן למצוא בבלוג של זום.

לאחר סגירת העסקה, זום תשלב ותרחיב את היכולות של Solvvy בפלטפורמת Zoom Contact Center שלה. המנכ”ל המייסד של Solvvy, מאהש רם, והמייסד-שותף ומנהל הטכנולוגיה הראשי ג’סטין בטרברידג’ יהיו מרכיבים חשובים בחזון והאסטרטגיה שיניעו את מוצר שיחות הבינה המלאכותית והמיכון המשולב והמתקדם.

העסקה צפויה להיסגר ברבעון השני של 2023. תנאי העסקה לא נחשפו.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן